www.electronicsteipir.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

+51
mpampis210
MARK
Shadow
realworld
Tolis73
giatros
tmac
snpl
fx125cc
taka
panosssvent19
makper
superfunk
gauss24
nell
mkmaster130
tuberleki
cyberkp
sir
baba
mariza_01
pulsedia
Akumu
el maestro
UQBARAIGIO
squall
miguel
digital_illusion
aggelos_egaleo
p.alexopoulos
kozer
xifias
anemos
Kotsilarys
Yniemar
nikviking
oGiosTouNinja
achad
requiem_sempiternam
mystiq
billyjean
Woody
invi69
isup13
PanSol84
manolog3
mback23
Santeron
okeanis
her
hdimop
55 απαντήσεις

Σελίδα 3 από 10 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από billyjean Τετ Δεκ 05, 2007 3:35 am

achad έγραψε:
billyjean έγραψε:εντάξει ,δε μ'αρέσει να κρίνω ή να διορθώνω λεγόμενα άλλου αλλά χαρακτηρισμοί όπως "γραφικός" δεν αρμόζουν.σε παρακαλώ διορθωσέ το.
Ok to diwrthosa.Meapogohteyete synadelfoi.Oute mia apopsh de mporoume na ekferoume.kalhnyxta sas..
Me ypokrisia kai kathwsprepismo ayth oi koinwnia den odhgei pouythena.

Όχι αδερφέ,δεν υπάρχει καμία λογοκρισία ,λογοκρισία θα υπήρχε πχ αν έγραφες ότι δε σε αφήνει ο κύριος τάδε να περάσεις ένα μάθημα για δικό του λόγο και ερχόμουν εγώ και κάθε ''εγώ'' και στο σβήναμε ή σου έλεγα ότι έχεις άδικο να το σβήσεις,απλά με αυτό που έγραψες είσαι αντίθετος με τους κανόνες του φόρουμ.Δε πουλάμε ούτε υποκρισία ούτε καθωςπρεπισμό,απλά προσπαθούμε να κρατήσουμε το φόρουμ σε ήρεμα πλαίσια.Ελπίζω να σε κάλυψα
billyjean
billyjean
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 719
Ηλικία : 40
Τόπος Διαμονής : ν.προάστεια
Ημ/νία εγγραφής : 06/06/2007

http://www.electronicsteipir.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από nikviking Παρ Ιαν 04, 2008 12:55 pm

Κύριε Δημόπουλε θα ήθελα να μου λύσετε δύο απορίες μου. Μετά απο πολύ καιρό και φυσικά πολύ κόπο πήρα επιτέλους το πτυχίο. Μετά λύπης μου διαπίστωσα όμως οτι στο αντίγραφο πτυχίου που μου δώθηκε (το οποίο δίνω στις εταιρίες μαζι με το βιογραφικό μου) δεν αναγράφεται πουθένα η κατεύθυνση που διάλεξα και τελείωσα επιτυχώς. Και έρχεται να με αποτελειώσει και μια δεύτερη έκπληξη όταν ειδα να αναγράφεται απλά Τ.Ε.Ι. Πειραία και όχι Α.Τ.Ε.Ι. Πειραιά όπως υποτίθεται οτι πλέον ονομάζεται μιας και έχουμε ανωτατικοποιηθεί. Μάλιστα με ενημερώσε γνώστος μου που τελείωσε πρόσφατα το αντίστοιχο τμήμα στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης ότι στο πτύχίο του αναγράφεται κανονικά και ο τίτλος Α.Τ.Ε.Ι. αλλά και η κατεύθυνση που τελείωσε. Και έρχομαι και αναρωτίεμαι, πιστεύω δικαίως. Ποιός ο λόγος ύπαρξης των κατευθύνσεων αν αυτες δεν αναγράφονται τελικά πουθενά και πως μπορώ να πείσω τον οποιοδήποτε εργοδότη οτι τελέιωσα την τάδε κατεύθυνση ενώ αυτη δεν αναγράφεται πουθενά. Μπορώ καλιστα να ισχυρίζομαι οτι τελείωσα μια αλλη κατεύθυνση. Και τελειώνοντας να πω οτι έχει γίνει τόσος ντόρος και τόσοι αγώνες απο καθηγητές και φοιτητές για αυτη την περιβόητη ανωτατικοποίηση ενώ τελικά το πτυχίο μας γράφει ενα σκετό και ξερο Τ.Ε.Ι. χωρίς την ύπαρξη αυτου του τόσου πολυπόθητου Α. Μήπως τελίκα στο Α.Τ.Ε.Ι. μας το Α μπροστα χρησιμοποιήται ως στερητικο???

Ευχαριστω πολύ για το χρόνο σας.
nikviking
nikviking
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Down Patisia City
Ημ/νία εγγραφής : 02/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Παρ Ιαν 04, 2008 10:08 pm

Καλή Χρονιά!
Κανένας από τους νόμους της "ανωτατοποίησης" δεν προέβλεπε αλλαγή ονομασίας των ΤΕΙ σε ΑΤΕΙ. Απλά εντάχθηκαν στην βαθμίδα της ανώτατης εκπαίδευσης επειδή δεν ήταν ενταγμένα πουθενά. Η Διοίκηση του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης πήρε την απόφαση μονομερώς και δεν ξέρω αν είναι νόμιμη χωρίς την σχετική νομοθετική ρύθμιση. Μακάρι να τολμούσε και η δική μας Διοίκηση αν και το όνομα δεν μπορεί να αλλάξει αυτό που πιστεύει η Κοινωνία και η Αγορά για τα ΤΕΙ.
Πως θα μεταφράζεται όμως το "Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ιδρυμα" στα Αγγλικά; Highest? Θα γελάσουν και οι ρέγγες, αφού σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο η ανώτατη εκπαίδευση λέγεται Higher. Οι προτεινόμενοι τίτλοι, αφού δεν υπάρχει ο όρος Highest, είναι Institute of Higher Technological Education ή Higher Technological Education Institute που δεν αρέσουν σε πολλούς για προφανείς λόγους. Υπάρχει όμως και μια προσπάθεια/κίνηση για την μετονομασία των ΤΕΙ σε Τεχνολογικά Πανεπιστήμια ή Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών κατά το Γερμανικό πρότυπο. Θα δούμε.
Το όνομα όμως δεν είναι αρκετό. Μην ξεχνάτε ότι το Μ.Ι.Τ. (Ι=institute) και το Imperial College δεν δηλώνουν στον τίτλο τους το επίπεδο που τυπικά ανήκουν αλλά όλοι ξέρουμε περι τίνος πρόκειται από το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.
Οι κατευθύνσεις σπουδών αναγράφονται συνήθως στα χαμηλά πτυχία (π.χ. ΙΕΚ) και παντού αποφεύγεται η αναγραφή της κατεύθυνσης στα πτυχία ανώτατης εκπαίδευσης. Από τις ημέρες μου που τέλειωσα την Σχολή Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων ΕΜΠ, κατεύθυνση Ηλεκτρολόγου, κύκλος σπουδών Τηλεπικ. Μηχανικού, πήρα γενικό δίπλωμα Μηχανολόγου-Ηλεκτρολόγου. Ποτέ δεν αμφισβητήθηκε ότι έχω σπουδάσει Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών και αν αυτό γίνει κάποτε θα υποβάλλω την αναλυτική βαθμολογία και την βεβαίωση σπουδών που δείχνουν τις λεπτομέρειες.
Το ζήτημα αυτό έχει λυθεί με την διαδικασία της Bologna, βάσει της οποίας από το 2005 κάθε πτυχίο πρέπει να συνοδεύεται από το "προσάρτημα ή συμπλήρωμα πτυχίου" (Degree Supplement) που δίνει τις λεπτομέρειες. Εδώ αργούμε να εφαρμόσουμε το μέτρο αυτό και είμαστε ακόμα στο στάδιο να αφορίζουμε την διαδικασία της Bologna που τελικά δεν μπορούμε να αποφύγουμε, ισχυριζόμενοι ότι θα ...υποβαθμίσει την ανώτατη εκπαίδευση της Ελλάδας και θα την ...καταντήσει σαν αυτή της Αγγλίας, Γερμανίας, Γαλλίας κ.λπ... Εχει χαθεί δυστυχώς το μέτρο και οι συνδικαλιστές και συνδικαλιζόμενοι καθηγητές και φοιτητές αγωνίζονται μανιωδώς για την διατήρηση της "μπουρδελοποίησης" (ζητώ συγγνώμη για τον όρο αλλά μου έρχεται αυθόρμητα και μπορώ να τον τεκμηριώσω) των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ γιατί απλά τους βολεύει. Να δώ τι θα κάνουν όταν από το 2010 δεν θα αναγνωρίζονται τα Ελληνικά πτυχία λόγω μη συμμόρφωσης προς την διαδικασία της Bologna.
Προς στιγμήν βολέψου υποβάλλοντας αναλυτική βαθμολογία και το πρόγραμμα σπουδών στο οποίο φαίνονται ξεκάθαρα οι κατευθύνσεις. Και μην κατηγορείς τους καθηγητές που αγωνίζονται για τις κατευθύνσεις γιατί αν δεν ήταν αυτοί, το σημαντικότερο μάθημα του τελευταίου εξαμήνου θα ήταν ακόμα η επισκευή ασπρόμαυτης τηλεόρασης. Ξέρουμε τι κάνουμε γιατί ξέρουμε τι γίνεται στην Ευρώπη και στην Ελληνική αγορά.

Δες και ένα mail από σπουδαστή μας που μου περιγράφει τήν εμπειρία του από τις πρώτες ημέρες της πρώτης του δουλειάς σε εταιρία που προσφέρει Τηλεφωνία και Internet:
....tosa xronia griniazoume emeis oi foithtes gia to TEI kai to ti eidous gnwsh kai morfwsh apokomizoume apo ayto, alla telika syneidhtopoihsa mesa apo th douleia pws den eimaste toso tragikoi kai "amorfwtoi" oso theloume na pistevoume.
Sthn ekpaideysh pou synexizw kai kanw akoma, o,ti sxedon mou exhgoun, to exw hdh kanei sth sxolh. Mou exhgouse gia paradeigma h ekpaideytria mou pws na stisoume mia aplh vash dedomenwn se MySQL kai arxisa na midiazw! Mou leei, katalavaineis h' aplws gelas? Ths apantw pws ayta pou mou exhgei tosh wra, ta exw kanei sth sxolh se anwtero epipedo dyskolias k ta katalavainw apolyta. Xarhke, alla kai aporese parallhla.
Ystera, akoma kai oi aples gnwseis java pou exw voithoun. Mathimata opws h psyf. epexergasia hxoy & eikonas voithoun ston tropo skepshs kai thn katanohsh arketwn efarmogwn. Mathimata opws ayta pou theloun na katarghsoun (java, linux, mysql k.a.) einai ayta pou me voithisan wste na kataferw mesa se ligo, sxetika, diasthma na prosarmostw kai na mporw na "syntonizomai" me tis apaithseis ths douleias.
Aplws ayta ithela na sas pw kai na sas eyxaristhsw kai esas proswpika alla kai genika to tmhma gia tis (oxi kai toso axrhstes, opws oi perissoteroi nomizame) gnwseis pou mas prosferete.


Και πάλι Καλή Χρονιά
Ηρ. Γ. Δημόπουλος
(Ρεαλιστής και όχι άνευ επιφυλάξεων υποστηρικτής της Bologna)

Για την διαδικασία της Bologna στα Ελληνικά δες
http://www.ntua.gr/posdep/BOLOGNA/docs/Bologna-BasicInfo.htm

What is the diploma supplement ?
The Diploma Supplement (DS) is a document attached to a higher education diploma aiming at improving international ‘transparency’ and at facilitating the academic and professional recognition of qualifications (diplomas, degrees, certificates etc.). It is designed to provide a description of the nature, level, context, content and status of the studies that were pursued and successfully completed by the individual named on the original qualification to which this supplement is appended. It should be free from any value-judgements, equivalence statements or suggestions about recognition. It is a flexible non-prescriptive tool which is designed to save time, money and workload. It is capable of adaptation to local needs.

The DS is produced by national institutions according to a template that has been developed by a Joint European Commission - Council of Europe - UNESCO working party that tested and refined it. The DS template is available in the 11 official EU languages

The DS is composed of eight sections (information identifying the holder of the qualification, information identifying the qualification, information on the level of the qualification, information on the contents and results gained, information on the function of the qualification, additional information, certification of the Supplement, information on the national higher education system). Information in all eight sections should be provided. Where information is not provided, an explanation should give the reason why. Institutions have to apply to the DS the same authentication procedures as for the diploma itself.

A description of the national higher education system within which the individual named on the original qualification graduated has to be attached to the DS. This description is provided by the National Academic Recognition Information Centres (NARICs) and is available on the website: www.enic-naric.net

What it is not ?
- It is not a Curriculum Vitae.
- It is not a substitute for the original qualification or a transcript.
- It is not an automatic system that guarantees recognition.

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από nikviking Κυρ Ιαν 06, 2008 2:33 am

Κύριε Δημόπουλε κατ αρχήν σας ευχαριστώ για την ταχύτατη και σαφέστατη απάντηση σας. Θα ήθελα να τονίσω για αποφυγή παρεξηγήσεων ότι δεν κάτηγόρησα κανέναν καθηγητή και κανένα φοιτητή, το άκρος αντίθετο μάλιστα. Αναφερόμουν στους αγώνες που κάνανε ορισμένοι, γιατι δυστυχώς δεν ειναι όλοι, καθηγητες και φοιτητές.

Και πάλι σας ευχαριστω για την προσοχή σας.
nikviking
nikviking
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Down Patisia City
Ημ/νία εγγραφής : 02/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Κυρ Ιαν 06, 2008 3:17 am

Δεν είναι αυτό υποχρέωσή μου και μέρος της δουλειάς μου?
Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο είναι...

ΗΓΔ

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Yniemar Τετ Φεβ 06, 2008 10:31 am

Θα ήθελα να ρωτήσω τον κύριο Δημόπουλο το εξής: Ακουσα οτι υπάρχει κανονισμός στην εξεταστική οπου για κάθε μάθημα δίνονται αυστηρά 3 ώρες διαθέσιμες στον σπουδαστή για να γράψει και ΟΧΙ λιγότερες. Αληθεύει αυτο?

Σας ρωτάω γιατί πρόσφατα γράψαμε Ηλεκτρονικά RF (III) και ο κ. Πάτσης μας έδωσε 2 ώρες που δεν φτάνουν με τίποτα για να γράψει κανείς καλά. Το μάθημα δίνεται με ανοιχτές σημειώσεις αλλά τα θέματα είναι πολλά και οι πράξεις πολλές για 2 ώρες. Εγώ προσωπικά έγραφα ασταμάτητα 2 ώρες (είχα πάει προετοιμασμένος) και συνολικά τα θέματα που έγραψα πιάνουν 4,5!! Με άλλα λόγια ενώ ήξερα να λύσω θέματα που θα έπιαναν συνολικά 7+, πρόλαβα μέχρι 4,5.

Συγνώμη που παραπονιέμαι αλλά δεν ξέρω αν τελικά αξιολογήθηκαν οι γνώσεις μας και το διάβασμά μας με μια τέτοια εξέταση...
Αν υπάρχει τέτοιος κανονισμός, μπορούμε να απαιτήσουμε να εφαρμοστεί?

Σας ευχαριστώ πολύ.

Yniemar
Newbie
Newbie

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Τετ Φεβ 06, 2008 11:17 am

Λυπάμαι που συνέβη αυτό και θα πρέπει να ενημερώσετε τον εξεταστή και είμαι βέβαιος ότι θα καταλάβει.
Οχι, δεν υπάρχει τέτοιος κανονισμός για 3 ώρες. Γενικά κανένας δεν ελέγχει τίποτα και όλοι κάνουμε ότι θέλουμε.
Οι σοβαροί όμως εξεταστές δοκιμάζουν (λύνουν) τα θέματά τους και τα χρονομετρούν. Αν κάποια φορά πέσουν έξω, αντισταθμίζουν στην βαθμολογία.
Επαναλαμβάνω ότι καλό θα είναι να δείτε τον εξεταστή και να του θέσετε το θέμα.

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Yniemar Τετ Φεβ 06, 2008 11:50 am

Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση! Αυτό θα πει "καθηγητής δίπλα στους σπουδαστές" ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ!!

Θα ακολουθήσω την συμβουλή σας. Θα προσπαθήσω να βρω τον καθηγητή και θα του το πω, αν τα καταφέρω βέβαια...

Yniemar
Newbie
Newbie

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από mback23 Τετ Φεβ 06, 2008 12:00 pm

Yniemar μην σκας, δεν ιδρώνει το αυτάκι του! Μια συμβουλή, γράψε του “Πολυδωνητές”. Θα σε περάσει. Και προσπάθησε να γεμίσεις μέχρι 2 κόλλες. Διορθώνει με το μέτρο. Δεν θα αναφερθώ περαιτέρω στο θέμα. Απλά ακολούθησε τη συμβουλή μου.
mback23
mback23
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 959
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Ζωγράφου
Ημ/νία εγγραφής : 21/06/2007

http://metalwatchtower.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Τετ Φεβ 06, 2008 12:23 pm

Χμμ...

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Yniemar Τετ Φεβ 06, 2008 12:45 pm

mback23 εγραψα κάτι λιγότερο από 2 κόλλες (7 σελίδες). Ετσι όπως μου το λές μάλλον είναι αρκετό. Ολα αυτά για 4+ μονάδες...
Εσύ μου λες λοιπόν να μην τολμήσω καν να του μιλήσω? Η αλήθεια είναι οτι λίγοι καθηγητές ενδιαφέρονται να ακούσουν. Σκέφτηκα να κάνω μια προσπάθεια.
Υ.Σ Πολυδονητές έγραψα. Λες να πέρασα? Αν οχι, την επόμενη φορά θα κάνω μεγαλύτερα γράμματα να πιάσω κι άλλο χώρο στο γραπτό! χαχα

Yniemar
Newbie
Newbie

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από mback23 Τετ Φεβ 06, 2008 12:48 pm

ναι πιστεύω είσαι καλά!!! Και εγώ κάπως έτσι είχα γράψει!
mback23
mback23
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 959
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Ζωγράφου
Ημ/νία εγγραφής : 21/06/2007

http://metalwatchtower.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Τετ Φεβ 06, 2008 1:18 pm

Βαθμολογία με το κιλό;
Είστε σίγουροι ρε παιδιά;
Εχω ακούσει πολλά, αλλά και με το κιλό...

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από mback23 Τετ Φεβ 06, 2008 1:23 pm

Ε, καλά όχι και να γράφεις ότι θέλεις... είπαμε! Αλλά έχω μια πολύ ωραία ιστορία να σας διηγηθώ για αυτό! Με πρωταγωνιστές επώνυμους! ... Επειδή όμως δεν έχω τα copy rights δεν συνεχίζω. Smile
mback23
mback23
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 959
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Ζωγράφου
Ημ/νία εγγραφής : 21/06/2007

http://metalwatchtower.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από her Τετ Φεβ 06, 2008 1:48 pm

mback23 mimpos kaneis lathos? egw parakolouthousa stin thewreia kai mas eipe arketes fores polla sos kai polla simeia pou tha prepei na xseroume oxi mono gia tis exsetaseis alla genika...
genika einai kalos kathigitis. den xserw ti les gia ton kathigiti auto alla den nomizw na isuei kati tetoio. isws na epeses stin periptwsi kai na min einai o kanonas.
poludonites den xreiazetai na tou graxseis gia na peraseis. egw tou egraxsa elaxista apo poludonites kai to perasa.

upopsin oti ta apotelesmata exoun bgei!

*eimaiste ektos topic. mimpos na metaferthei se kapoio allo thema?
her
her
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 320
Ηλικία : 38
Τόπος Διαμονής : Αργυρούπολη
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Yniemar Τετ Φεβ 06, 2008 2:05 pm

her βγήκανε τα αποτελέσματα? Thanks βρε. Θα κατέβω αύριο πρωί στην σχολή να δω τι έγινε. Στην σελίδα του δεν τα ανέβασε εεε?

Yniemar
Newbie
Newbie

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από mback23 Τετ Φεβ 06, 2008 2:07 pm

είμαστε off topic! Δικό μου το λάθος! Φτάνει έτσι; Razz
mback23
mback23
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 959
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Ζωγράφου
Ημ/νία εγγραφής : 21/06/2007

http://metalwatchtower.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από invi69 Πεμ Φεβ 07, 2008 9:08 am

καλησπερα και απο εμενα.εγω θα ήθελα να θέσω ενα άλλο θέμα το οποίο μάλλον καίει πιο πολύ τους παλιούς. απο συζητησεις που έχω με άλλους φοιτητές διαφόρων τμημάτων σιγά σιγά ανακαλυπτω πωw δεν υπάρχει άλλο τμήμα το οποίο να έχει τόσους περιοροσμούς όσο το δικό μας. φυσικά αναφέρομαι στο τελείωσ ηλ...ιο (κατα την γνώμη μου)σύστημα εγγραφών στο οποίο περιοριζόμαστε σε μαθήματα που θα επιλέξουμε-παρακολουθήσουμε και φυσικά δώσουμε. θεωρητικά απο την στιγμή που εγώ πχ είμαι Ι εξάμηνο και έχω "παρακολουθήσει" σχεδόν όλα τα μαθήματα, δεν θα έπρεπε να μπορώ να τα δώσω στις εξετάσεις όλα. αυτο το εξάμηνο η γραμματεία με ανάγκασε να πάρω μαθηματικά 1 και 3 τα οποία πιάνουν 11 ώρες σχεδόν το 1/3 των ωρών που μπορώ να δηλώσω.
η απορίες μου λοιπόνείναι:

  • τι σκοπό εξυπηρετεί αυτή η διαδικασία στην οποία μας υποβάλλουν κάθε εξάμηνο???
  • γιατι αφού τέθηκε σε ισχυ το νέο σύστημα και οι μεταρυθμίσεις(αναφέρομαι στο χαρτί που μας έβαλαν να υπογράψουμε) γιατι δεν καταργήθηκε η δήλωση των ωρών ώστε να μπορεί ο φοιτητής να τελειώσει μια ώρα αρχίτερα????
και τελείως άσχετο με τα παραπάνω:
ποια είναι η άποψη σας για τις εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία???Very Happy
invi69
invi69
Boss
Boss

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 661
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Πολυγωνο(οχι πενταγωνο)
Ημ/νία εγγραφής : 06/06/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Παρ Φεβ 08, 2008 12:24 am

Ας αρχίσω με το τελευταίο, εξετάσεις με ανοικτά βιβλία.
Δεν συμφέρουν τους φοιτηές γιατί μοιραία τα θέματα πρέπει να είναι πολύ πιο δύσκολα. Δεύτερον, λόγω της νοοτροπίας του "πάω αδιάβαστος να ρίξω μια ζαριά στις εξετάσεις", που έχει αναπτυχθεί, τα ανοικτά βιβλία θα μείωναν ακόμα περισσότερο τον αριθμό αυτών που διαβάζουν. Αποψή μου. Η μέση λύση είναι η χορήγηση τυπολογίου εξετάσεων ώστε να μην υπάρχει ο παράγων απομνημόνευση και τα θέματα να είναι κυρίως θέματα κρίσης και σύνθεσης.
Πρώτα τα μαθήματα μικρών εξαμήνων
Σε όλον τον πολιτισμένο και μη κόσμο δεν μπορείς να γραφτείς στο επόμενο έτος αν δεν έχεις περάσει το 100% των μαθημάτων του προηγουμένου. Αυτό είναι τόσο αυτονόητο που τείνουμε να το ξεχνάμε. Ετσι ήταν και εδώ όσο οι σπουδές ήταν σοβαρές.
Με την μαζικοποίηση των σπουδών, εισήχθη η ελληνική πατέντα και έννοια της "μεταφοράς" μαθημάτων στο επόμενο έτος και αυτή της "μεταφοράς μεταφερομένων", πάντα όμως σε αυστηρά προκαθορισμένο αριθμό μαθημάτων (συνήθως 1 ή 2).
Με το ξεχαρβάλωμα των σπουδών μετά την μεταπολίτευση του 74 και την θεοποίηση των κομματικών και μη παρατάξεων, εισήχθησαν από κάποιους ανεγκέφαλους τα εξάμηνα και τα εξαμηνιαία μαθήματα ως κακή και αποσπασματιή αντιγραφή ξένων συστημάτων και επετράπη η ελεύθερη δήλωση μαθημάτων.
Το αποτέλεσμα ήταν να διπλασιαστεί σχεδόν ο μέσος χρόνος λήψης πτυχίου!!
Γύρω στο 1992 εισήχθη από τον Σουφλιά η έννοια των δύο κύκλων σπουδών, δηλ. τελειώνεις με όλα τα μαθήματα των δύο πρώτων ετών (πρώτος κύκλος) πριν μπορέσεις να δηλώσεις μαθήματα των τελευταίων ετών που αποτελούσαν τον 2ο κύκλο. Δυστυχώς το μέτρο δεν πρόφτασε να εφαρμοστεί γιατί άλλαξε υπουργός και κυβέρνηση και καταργήθηκε για να ικανοποιηθούν οι θεοποιημένες παρατάξεις που επιθυμούν και επιδιώκουν το μπάχαλο ώστε οι φοιτητές να παραμένουν ως πελάτες τους όσο γίνεται περισσότερο στις σχολές και να μην μετρούν ως άνεργοι.
Φυσικά με ένα τέτοιο σύστημα δήθεν φιλελεύθερο και δήθεν δημοκρατικό, κανένα ελληνικό ΑΕΙ δεν πρόκειται να αξιολογηθεί αξιοπρεπώς αφού κριτήρια αξιολόγησης είναι και ο κανονισμός σπουδών και η παρακολούθηση και ο μέσος χρόνος λήψης πτυχίου. Να γιατί κάποιοι "προοδευτικοί" και οι παρατάξεις που ελέγχουν δεν θέλουν την αξιολόγηση προτιμώντας μπαχαλοποιημένες σχολές και σπουδαστές-πελάτες τους για 7 και 8 ακόμα και 10 χρόνια.
Πιστεύω ότι κάποια ιδρύματα και Τμήματα προσπαθούν να βοηθήσουν στην οργάνωση των σπουδών με στόχο την μείωση του μέσου χρόνου αποφοίτησης. Ενα μέτρο προς την κατεύθυνση αυτή είναι να υπάρχει ανώτατο όριο ωρών (π.χ. 35) που μπορεί να δηλώσει ο σπουδαστής και σε εφαρμογή σχετικού άρθρου του Κανονισμού Σπουδών, να πρέπει οι σπουδαστές να δηλώνουν κατά προτεραιότητα τα μαθήματα των μικρών εξαμήνων που χρωστάνε. Ισως η εφαρμογή του άρθρου αυτού να έπρεπε να γίνει σταδιακά αρχίζοντας από το Γ΄ ή Δ΄ εξάμηνο εξαιρώντας σε πρώτη φάση τους "κακομαθημένους" παλαιούς σπουδαστές αλλά μην ξεχνάτε σε ποιά χώρα βρισκόμαστε.
Αν ο καθένας μπορεί να δηλώνει ότι θέλει τότε γιατί άραγε υπάρχουν τα εξάμηνα; Θα έπρεπε να υπάρχει ένα σύνολο 40 μαθημάτων και να έπαιρναν οι σπουδαστές όποια και όσα μαθήματα ήθελαν. Αυτό θα πεί δημοκρατία! Τα εξάμηνα υπάρχουν ως μέσο οργάνωσης των σπουδών και ένδειξης της εκπαιδευτικής και γνωσιολογικής ακολουθίας και αλληλοεξάρτησης των αντικειμένων. Ετσι σχεδιάζονται τα προγράμματα σπουδών και αν δεν ακολουθηθεί η σωστή σειρά των μαθημάτων, το αποτέλεσμα είναι ένας ημιμαθής πτυχιούχος κάτοχος ενός χωρίς αντίκρισμα χαρτιού.
Προσωπικά είμαι οπαδός του κλασσικού συστήματος των ετών, που εφαρμόζεται παντού, άντε με δυνατότητα μεταφοράς 1-2 μαθημάτων. Η δεύτερη επιλογή μου είναι το σύστημα των δύο κύκλων σπουδών. Φυσικά κάθε φοιτητής μπορεί να εφαρμόσει από μόνος του ένα από τα δύο συστήματα όταν οργανώνει τις σπουδές του αντί να παρασύρεται από την ασυδοσία του συστήματος. Αποτελούμε μοναδική παγκοσμίως περίπτωση σπουδών a la carte λες και είμαστε εστιατόρια όπου διαλέγεις τι και πότε θα το φας από το menu...
Ενδιαφέρομαι για τους φοιτητές δεν σημαίνει να ικανοποιώ ότι τους περάσει από το μυαλό ακόμα και αν αυτό τους μετατρέπει σε εν δυνάμει αιώνιους. Ενδιαφέρομαι για τους φοιτητές δεν σημαίνει ότι τους θεοποιώ και ότι λένε, ατομικά ή μέσω των εκπροσώπων τους, είναι σωστό. Σημαίνει τους ακούω και τους βοηθάω να ολοκληρώσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται αυτό που άρχισαν διατηρώντας υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές. Το χαϊδολόγημα των παρατάξεων ως καλλιέργεια κλίματος συναλλαγής απεδείχθη καταστροφικό για τους φοιτητές, οι οποίοι λόγω της αποδιοργάνωσης των σπουδών τους χάνουν άδικα τα χρόνια τους μέσα στις σχολές.
Πιστεύω ότι είμαι σαφής και δεν φοβάμαι μήπως κάποιοι ψευτοπροοδευτικοί με χαρακτηρίσουν "συντηρητικό" ή ακόμα και "αντιδραστικό".
Καθήκον του καθηγητή είναι να λέει αυτό που θεωρεί σωστό.

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από okeanis Παρ Φεβ 08, 2008 3:15 am

Κύριε Δημόπουλε ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με μία απεργία που ακούγεται ότι θα γίνει από την πλευρά των καθηγητών στις 14 του μήνα,και δεδομένου οτι την ημέρα εκείνη είναι οι εξετάσεις των δικών σας μαθημάτων,ήθελα να μου πείτε αν γνωρίζετε κάτι για αυτό.Αν δηλαδή θα γίνουν εξετάσεις τη μέρα αυτή.
okeanis
okeanis
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 212
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : athens
Ημ/νία εγγραφής : 02/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Παρ Φεβ 08, 2008 3:44 am

Δυστυχώς οι συνδικάλες μας έχουν αυτονομηθεί και δεν διατηρούν επαφή με τη βάση, εμάς δηλαδή. Κάνουν ότι τους κατέβει σε ένα παιγνίδι που στόχο έχει το ποιος θα "ελέγξει" τον σύλλογο και την ομοσπονδία. Οι περισσότεροι από μας γελάμε μαζί τους αλλά δυστυχώς αυτοί κλειδώνουν τις πόρτες όταν αποφασίσουν από μόνοι τους να κάνουν απεργία. Ενδεικτικό είναι ότι στις Γ. Συνελεύσεις τους, από τα 300 περίπου μέλη του συλλόγου παρευρίσκονται 20-25.
Με άλλα λόγια δεν ξέρω τίποτα, αυτά τα αποφασίζει ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Αλεξανδρόπουλος μαζί με τον κ. Κοκκόση...
Αν μάθω κάτι θετικό θα το ανακοινώσω στο ΗΝet

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Kotsilarys Παρ Φεβ 08, 2008 5:09 am

Όχι κατ' ανάγκην ορθές, σκέψεις:
Α)
1) Βαθμοί Προόδων Π1, Π2. Μέσος όρος: Π = (Π1+Π2)/2 (≤ 10)
2) Βαθμός Εργασίας + Προφορική Εξέταση = Ε (≤ 10)
3) Βαθμός Τελικής Εξέτασης = Τ (≤ 10)
Ο τελικός βαθμός του μαθήματος υπολογίζεται ως εξής:
Τελικός βαθμός = max{T,Π,E} + Α ,
όπου Α=1, 2 ή 3 ανάλογα με την επίδοση του φοιτητή στις Ασκήσεις που ζητούνται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Β)
Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση μέχρι τα 18
Μετά τα 18 Δημόσια εκπαίδευση, αλλά οι φοιτητές-σπουδαστές να πληρώνονται

Kotsilarys
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 21
Ηλικία : 41
Ημ/νία εγγραφής : 17/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Παρ Φεβ 08, 2008 8:10 am

Αγαπητέ Ghost user Kotsilarys, προφανώς αφού γράφεις σε αυτό το topic, περιμένεις από μένα απάντηση
Α)
Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό... Πρόταση, μανιφέστο, όραμα, πλατφόρμα, ανέκδοτο, τι;
Π.χ. Π=0, Ε=5, Τ=0 ==> max{Τ,Π,Ε}+A= τουλάχιστον 6, περάσαμε!
Μόνος σου το σκέφτηκες;
Β)
Δηλ. όποιος σπουδάζει, εκτός από το κόστος των σπουδών του, το οποίο επωμίζεται ο φορολογούμενος, θέλουμε να πληρώνεται κιόλας με μετρητά.
Μήπως μπορείς να μας πεις και τον προτεινόμενο μισθό των φοιτητών, για ποιό προσφερόμενο έργο θα καταβάλλεται και για πόσα χρόνια;
Αυτοί όμως που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να σπουδάσουν, μήπως πρέπει για λόγους ισότητας να χτυπάνε κανα 2-χίλιαρο το μήνα για όσα χρόνια εσύ θα σπουδάζεις;
Αν την πρόταση αυτή την προσθέσουμε σε αυτήν κάποιων παρατάξεων, να πληρώνονται δηλ. 1400 ευρώ το μήνα οι πτυχιούχοι μέχρι να βρουν δουλειά, την κάτσαμε!
Ακου όμως και ένα άλλο με τον Τοτό: Οποιος δεν παίρνει πτυχίο στα 4 χρόνια, να πληρώνει 400 ευρώ το μάθημα και τα έσοδα να μοιράζονται ως βραβεία σε αυτούς που το παίρνουν στα 4 χρόνια, να χτίζονται εστίες και να γίνονται υποτροφίες για μεταπτυχιακά! Ξέρω και άλλα, αλλά καλύτερα άσε.
Σοβαρευτείτε πριν οι φορολογούμενοι εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και μεροκαματιάρηδες μας αρχίσουν στις κλωτσιές...


hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Kotsilarys Παρ Φεβ 08, 2008 10:51 am

Αγαπητέ User hdimop (πιστεύω πως το user δεν είναι απαραίτητο αλλά μπορεί να κάνω λάθος οπότε το χρησιμοποιώ), ναι από εσένα περίμενα απάντηση ή γενικά από κάποιον καθηγητή.
-''Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό... Πρόταση, μανιφέστο, όραμα, πλατφόρμα, ανέκδοτο, τι;''
-''Όχι κατ' ανάγκην ορθές, σκέψεις"
Α) Ναι αν Βαθμός εργασίας + ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ = 5==> max{Τ,Π,Ε}+Α= τουλάχιστον 5,περάσαμε!
Μακάρι να το είχα σκεφτεί εγώ. Κάποιοι καθηγητές το εφαρμόζουν.
Β) Μπαίνει μια ξανθιά σε ένα μπαρ και βλέπει έναν Άγγλο, έναν Γερμανό και έναν Πόντιο.Και οι 3 τους είναι >18 και λόγω νομοθεσίας δεν επιτρέπεται να ζουν και να συντηρούνται από τους γονείς ή κηδεμόνες τους.Ο Άγγλος ψάχνει για δουλεία. Ο Γερμανός μεταναστεύει σε μια χώρα όπου οι φορολογούμενοι εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και μεροκαματιάρηδες θέλουν τα παιδιά τους είτε να έχουν δωρεάν σίτιση-στέγαση είτε να πληρώνονται.(Αλήθεια για ποιο λόγο να πληρώνει ο φορολογούμενος για τη στέγαση των φοιτητών-σπουδαστών; ). Ο Πόντιος είναι στην έρημο στην γέφυρα που έφτιαξαν οι Κρητικοί για να την πουν στους Πόντιους και ψαρεύει.
Όχι κατ' ανάγκην ορθές, σκέψεις(Η έλλειψη σοβαρότητας σε ποιο σημείο υπήρχε; )

Kotsilarys
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 21
Ηλικία : 41
Ημ/νία εγγραφής : 17/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 3 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από mback23 Παρ Φεβ 08, 2008 11:50 am

Χωρίς να θέλω να μπλεχτώ στην συζήτηση σου με τον κ. Δημόπουλο.
Με ενδιαφέρει να μάθω που στην Ελλάδα υπολογίζεται ο βαθμός φοιτητή με αυτό τον τύπο που ανέφερες. Γιατί μου φαίνεται ότι είναι λίγο ελλιπής.
mback23
mback23
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 959
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Ζωγράφου
Ημ/νία εγγραφής : 21/06/2007

http://metalwatchtower.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 10 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης