www.electronicsteipir.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

+51
mpampis210
MARK
Shadow
realworld
Tolis73
giatros
tmac
snpl
fx125cc
taka
panosssvent19
makper
superfunk
gauss24
nell
mkmaster130
tuberleki
cyberkp
sir
baba
mariza_01
pulsedia
Akumu
el maestro
UQBARAIGIO
squall
miguel
digital_illusion
aggelos_egaleo
p.alexopoulos
kozer
xifias
anemos
Kotsilarys
Yniemar
nikviking
oGiosTouNinja
achad
requiem_sempiternam
mystiq
billyjean
Woody
invi69
isup13
PanSol84
manolog3
mback23
Santeron
okeanis
her
hdimop
55 απαντήσεις

Σελίδα 9 από 10 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Santeron Πεμ Ιουν 04, 2009 9:18 am

Το αν παραπληροφορεί ή όχι τους φοιτητές νομίζω ότι μπορούν να το κρίνουν μόνοι τους makper. Δεν χρειαζόμαστε κανένα να κάνει υποδείξεις και άσκοπα σχόλια και χαρακτηρισμούς. Αν θέλεις να συνεχίσεις την συζήτηση μπορείς να το κάνεις πολιτισμένα και με επιχειρήματα.

Αν δεν θέλεις να ακολουθείς τους κανόνες του forum δεν σε αναγκάζει κανένας να μείνεις στην παρέα μας. Στο είπα σε pm και στο λέω και εδώ.

santeron - Administrator
Santeron
Santeron
Admin
Admin

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 1531
Ηλικία : 38
Τόπος Διαμονής : New Smirni, Athens, Greece
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από anemos Σαβ Ιουν 06, 2009 3:31 am

hdimop έγραψε:
Αυτό έλειπε όμως να με πείσει κάποιος που δεν είναι άξιος να πάρει το πτυχίο του σε 4 χρόνια και διεκδικεί να του επιτρέπεται να "σπουδάζει" μέχρι να πάρει σύνταξη...!

Αγαπητέ κύριε Δημόπουλε,

Εδώ και μήνες προσπαθώ να απέχω από τέτοιες συζητήσεις ακολουθώντας τη λογική του: "don't feed the troll".

Με λύπη μου όμως παρατηρώ τον ιδιαίτερα υποτιμητικό τόνο σας όταν αναφέρεστε σε σπουδαστές που δεν έχουν πάρει πτυχίο "στην ώρα τους".

Υπάρχουν "χαραμοφάηδες" που απλά τρώνε τα λεφτά των γονιών τους.
Υπάρχουν σπουδαστές που με τα όσα μύρια βλέπουν, κάπου "χάνουν το δρόμο τους"
Υπάρχουν σπουδαστές που αναγκάζονται να εργάζονται για να συνεισφέρουν στη χρηματοδότηση των σπουδών τους.
Υπάρχουν και σπουδαστές που δεν έχουν χρηματοδότηση από πουθενά και παλεύουν να τα φέρουν βόλτα μόνοι τους.

Νομίζω πως το να τους βάζετε όλους στο ίδιο τσουβάλι είναι κι αυτό ασέβεια.

Κλείνω δεκαετία στη σχολή κι έχω ακόμα δρόμο. Από όταν πήγαινα σχολείο χρηματοδοτώ μόνος μου τις σπουδές μου όπως και τη ζωή μου. Αφιερώνω στη σχολή όσες ώρες μου επιτρέπει η δουλειά μου και τα οικονομικά μου. ΆΛλοτε λίγες - άλλοτε πολλές.

Δεν αντέγραψα σε εξεταστική. (άν και μπορούσα...)
Δεν παρακάλεσα καθηγητή να με περάσει με λευκή. (άν και μπορούσα...)
Τί κερδίζω όμως με τη στάση μου;

1.) Μια ωραία διαγραφή από τη σχολή άν δεν πάρω πτυχίο σύντομα...
2.) Προσβολές (πχ αυτό που γράψατε παλιότερα πως όποιος κόβεται σε μάθημα δεν κάνει για σπουδές)
3.) Δυο φορές κοιμήθηκα πάνω στη μηχανή πηγαίνοντας στη σχολή, 35 και 40 ώρες άυπνος από δουλειά. (Με τις αναμενόμενες επιπτώσεις)
4.) Το χλευασμό διαφόρων.. (ακόμα και κάποιων συναδέλφων σας) και το χαρακτηρισμό του "αιώνιου".

Συγγνώμη κύριε Δημόπουλε, για τεχνικούς λόγους δε γίνεται να τρώω τα χρήματα των γονιών μου.
Επίσης αδυνατώ να βρώ κάποιον να με ταϊζει προκειμένου να πάρω πτυχίο "στην ώρα μου". Κι άν ακόμα βρεθεί κάποιος τέτοιος άνθρωπος είναι αμφίβολο το άν θα μπορεί να μου προσφέρει πάλι τη δουλειά μου όταν τελειώσω τη σχολή...

Άν η αδυναμία μου να παρασιτήσω με καθιστά (κατά τη γνώμη σας) ανίκανο για μάθηση παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά.

και ειδικά όσον αφορά
Α.) Τη διαγραφή των "αιώνιων"...
Β.) Το 35άωρο ή "ν" ωρο ή ό,τι άλλο...
Γ.) Την υποχρεωτική σειρά στη δήλωση μαθημάτων...
σας παραπέμπω σε παλιότερη δημοσίευση μου που εκτιμώ πως δεν απαντήθηκε πλήρως:

http://electronicsteipeir.forumotion.com/forum-f42/topic-t404-75.htm

Με εκτίμηση...

anemos
Power user
Power user

Αριθμός μηνυμάτων : 213
Ηλικία : 105
Τόπος Διαμονής : όπου φυσάω
Ημ/νία εγγραφής : 06/12/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Σαβ Ιουν 06, 2009 4:28 am

Αγαπητέ anemos
Νομίζω ότι σε πολλές ευκαιρίες έχω απαντήσει στα ερωτήματά σου, αλλά θα το κάνω πάλι για χάρη σου εκτιμώντας τον σοβαρό και ευγενή τρόπο με τον οποίο θέτεις τα προβλήματα και τις διαφωνίες σου.
Α. Ναί στην διαγραφή των "αιωνίων" υπό την προϋπόθεση ότι αυτό το κράτος θα φροντίσει να μην υπάρχουν εργαζόμενοι εξ ανάγκης σπουδαστές μέσω συστήματος υποτροφιών, όπως στον περισσότερο πολιτισμένο κόσμο. Ίσως τα χρήματα μερικών βαλιτσών Siemens ή αυτά που σπαταλήθηκαν από την μεγαλομανία της διοργανώτριας των Ολυμπιακών, να επαρκούσαν ώστε να μην υπάρχουν εξ ανάγκης εργαζόμενοι σπουδαστές.
Οι σπουδές στην Ελλάδα είναι σχεδιασμένες για "πλήρη φοίτηση", για σπουδαστές δηλ. που ασχολούνται μόνον με αυτές. Αν δεν γίνουν με την σωστή σειρά και στον σωστό χρόνο, το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό και συνήθως οι πτυχιούχοι αυτοί δεν είναι καλά προετοιμασμένοι για υψηλού επιπέδου εργασίες καταλήγοντας σε δουλειές τεχνιτών. Το φαινόμενο αυτό αντιμετωπίζεται διεθνώς με την θεσμοθέτηση "μερικής φοίτησης", για την οποία έχω μιλήσει πολλές φορές. Οι σπουδαστές μερικής φοίτησης δηλώνουν 2-3 μαθήματα κάθε εξάμηνο, αντιμετωπίζονται ως "ώριμοι" σπουδαστές (δηλ. σπουδαστές που σπουδάζουν συνειδητά και επομένως διαβάζουν) και οι σπουδές τους υποστηρίζονται με εντατικά μαθήματα Σαββατοκύριακου και διακοπών καθώς και με συμπληρωματική τηλεεκπαίδευση. Δυστυχώς ουδέποτε και κανένας δεν έχουν "διεκδικήσει" θεσμοθέτηση της μερικής φοίτησης και κανένας δεν έχει μελετήσει το φαινόμενο των "εξ ανάγκης εργαζόμενων φοιτητών" με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε σε τι οφείλεται η τεράστια καθυστέρηση λήψης πτυχίου και τα απογοητευτικά αποτελέσματα των εξετάσεών μας, μιλώντας αόριστα για αιώνιους. Πιστεύω όμως ότι και χωρίς θεσμοθετημένη μερική φοίτηση, αν ένας εξ ανάγκης εργαζόμενος σπουδαστής οργανώσει τις σπουδές του με σοβαρότητα (2-3 μαθήματα το εξάμηνο) μπορεί να πάρει άνετα πτυχίο σε 6-7 το πολύ χρόνια. Αντ' αυτού όμως δηλώνουν όσες ώρες τους επιτρέπεται και αυτοαποσυντονίζονται από το φοβερό βάρος που δεν τους επιτρέπει τελικά να ανταποκριθούν.

Β. Για το 35-ωρο έχω δηλώσει απερίφραστα ότι πρέπει να μειωθεί σε 26-ωρο ή σε επίπεδο που θα εξαρτάται από την μέση επίδοση στα προηγούμενα εξάμηνα. Κάτι τέτοιο θα οδηγούσε στην δήλωση 2-3 μαθημάτων, που είναι το μέγιστο που μπορεί να χειριστεί με επιτυχία ένας σοβαρός μη πλήρους φοίτησης σπουδαστής. Όταν ακόμα και σπουδαστές πλήρους φοίτησης δεν καταφέρνουν τις 26 ώρες του τυπικού εξαμήνου, είναι απαράδεκτο να επιτρέπονται 35 ή και 45 ώρες, ακόμα και σε εργαζόμενους.

Γ. Είμαι υπέρ της υποχρεωτικής σειράς των μαθημάτων γιατί με την λογική αυτή έχει γίνει ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός. Οι σπουδές Μηχανικού δεν είναι σπουδές Κοινωνιολογίας ή Φιλολογίας, που είναι αδιάφορο αν θα κάνεις πρώτα Παλαμά και μετά Κάλβο ή ανάποδα. Απαιτούν συγκεκριμένη πειθαρχία, αν θέλουμε ο πτυχιούχος να ξέρει το άθλημα αντί απλά να έχει το χαρτί. Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, ξοδεύουμε πολύ χρόνο για να τακτοποιήσουμε τα μαθήματα σε εξάμηνα. Για μένα η υποχρεωτική σειρά των μαθημάτων είναι το καλύτερο μέτρο που έχει ληφθεί τα τελευταία 25 χρόνια που είμαι στο ΤΕΙ. Δυστυχώς όμως έχουμε διαφορετικούς στόχους με τους περισσότερους σπουδαστές: Οι περισσότεροι από τους Καθηγητές θέλουν να τους διδάξουν και να τους μάθουν τα καλύτερα ενώ οι περισσότεροι σπουδαστές θέλουν να πάρουν πτυχίο, μη θεωρώντας την μάθηση απαραίτητη προϋπόθεση.

Τέλος μην προσβάλεστε που μερικές φορές τα λέω λίγο χοντρα για όσους λιμνάζουν και αιωνιοποιούνται. Σας εξήγησα ότι ένας σοβαρός εργαζόμενος εξ ανάγκης σπουδαστής μπορεί άνετα να πάρει πτυχίο σε 6-7 χρόνια περνώντας 3 μαθήματα το εξάμηνο. Από τα 38 μαθήματα του προγράμματος, γύρω στα 8 είναι της πλάκας και τα περνάει κανείς πηγαίνοντας βόλτα. Τα υπόλοιπα 30 περνιούνται άνετα σε με ρυθμό 3 το εξάμηνο, αν αποφασίσει κανείς ότι θα αφιερώσει τον μετά την εργασία του χρόνο για διάβασμα. Δεν περιμένω από τους εξ ανάγκης εργαζόμενους να πάρουν πτυχίο σε 4 χρόνια, περιμένω όμως σοβαρότητα και προσπάθεια, αντί να νομίζουν ότι αν τους επιταπεί να δηλώνουν πολλές ώρες θα τελειώσουν γρηγορότερα. Όσο λιγότερες ώρες δηλώνετε, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχετε να περάσετε τα μαθήματα. Δεν το δοκιμάσατε ποτέ και γι' αυτό επιμένετε στα 700-ωρα.
Έχω εξ άλλου πει ότι ο εξ ανάγκης εργαζόμενος, πρέπει σ' αυτή τη ζωή, που έχουν επικρατήσει τα λαμόγια, οι κλεφτονεόπλουτοι και γενικά ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός, να προσπαθήσει περισσότερο. Πως να το κάνουμε, αυτή είναι η μοίρα των φτωχών. Δεν μπορούμε να περιμένουμε να αλλάξει το σύστημα για να λύσουμε τα προβλήματά μας. Αντιμετωπίζουμε την μειονεκτική μας θέση με υπερηφάνεια, σοβαρότητα και περισσότερη δουλειά και συγγνώμη αν σας στενοχώρησα με την στάση μου απέναντι στους καθυστερούντες. Δεν έχω, όπως σας εξήγησα, εικόνα για το πόσοι εργάζονται, πόσοι εργάζονται εξ ανάγκης και όχι για να συντηρούν ένα αυτοκίνητο και μια ακριβή φιλενάδα και πόσοι είναι πράγματι πλήρους φοίτησης. Βάσει του Νόμου, οι σπουδαστές μας είναι όλοι πλήρους φοίτησης και για το λόγο αυτό τόσο ο Κανονισμός Σπουδών όσο και ο Νόμος 1404 για τα ΤΕΙ, επιβάλλει υποχρεωτική παρακολούθηση.

Μην ξεχνάτε επίσης ότι
i) είμαι ο πρώτος που εδώ και 2 χρόνια κάνει φροντιστήρια κυρίως για εργαζόμενους σπουδαστές σε ώρες που να μπορούν να τα παρακολουθούν
ii) υποστηρίζω τα μαθήματά μου εδώ και μια 10-ετία μέσω Διαδικτύου.
iii) με δική μου πρωτοβουλία και έχοντας στο μυαλό μου τους εξ ανάγκης εργαζόμενους, έχω προχωρήσει από το 2005 στην υλοποίηση συστήματος τελεεκπαίδευσης, η λειτουργία του οποίου είχε απαγορευθεί από την Διοίκηση του ΤΕΙ και του Τμήματος και μόλις προ μερικών εβδομάδων δόθηκε πράσινο φως για να λειτουργήσει. Μπορείτε να το δείτε στην διεύθυνση elect.teipir.gr, αν και ακόμα είναι στην αρχή του με στόχο να λειτουργήσει πλήρως από το επόμενο εξάμηνο.
iv) είμαι ο μόνος Καθηγητής με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα τόσο μέσω αυτού του forum όσο και μέσω της ειδικής για επικοινωνία διεύθυνσης Studentline, τη στιγμή που οι περισσότεροι δεν έχουν καν αναρτήσει τις ώρες που δέχονται σπουδαστές, όπως επιβάλλει ο Νόμος. Η δε πόρτα του γραφείου μου είναι κυριολεκτικά πάντα ανοικτή όταν είμαι εκεί, δηλ. δεν την κλείνω περιμένοντας τους σπουδαστές.




Έχει επεξεργασθεί από τον/την hdimop στις Σαβ Ιουν 06, 2009 5:20 am, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Συμπλήρωση-Διόρθωση)

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από anemos Κυρ Ιουν 07, 2009 8:23 am

Αγαπητέ,

Γράφετε:
"Ναί στην διαγραφή των "αιωνίων" υπό την προϋπόθεση ότι αυτό το κράτος θα φροντίσει να μην υπάρχουν εργαζόμενοι εξ ανάγκης σπουδαστές μέσω συστήματος υποτροφιών"

Διευκρινίστε παρακαλώ... Εννοείτε πως είστε ΚΑΤΑ της διαγραφής των "αιωνίων" κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες;
Γιατί διαφορετικά δείχνει σα να δίνετε αντιβηχικό σε άρρωστο με φυματίωση

Διορθώστε με άν κάνω λάθος αλλά η "προϋπόθεση" που αναφέρετε δεν ισχύει.
Παρόλα αυτά, εγώ απειλούμαι με διαγραφή; Ναι ή όχι;
Επίσης... Η απειλή διαγραφής μου, δεν αποτελεί κίνητρο πχ. να αντιγράψω στην εξεταστική; Ναι ή όχι;


Όσον αφορά το 35άωρο κτλ, προσωπικά το βλέπω σε συνδιασμό με την υποχρεωτική σειρά στη δήλωση μαθημάτων.
Αγαπάω τη φυσική και ξέρω τη χρησιμότητά της, ωστόσο ξέρω πως μπορεί κανείς να εντρυφήσει σε microcontrollers και δίκτυα χωρίς να ξέρει φυσική.
Γιατί λοιπόν πρέπει κάποιος να περάσει φυσική για να πάρει πχ. δίκτυα; (Το μάθημα της φυσικής είναι τυχαία επιλογή)

Άν εκτιμάτε πως 25 ή 35 ή Χ ώρες είναι "το σωστό" τότε γιατί δε μου δίνετε τη δυνατότητα να δηλώσω τα μαθήματα που θέλω; Καταλαβαίνω πως πολλά μαθήματα έχουν προαπαιτούμενες γνώσεις. Γράφατε πως για τη ΘΚΣ χρειάζεται ηλεκτροτεχνία 2 και μαθηματικά κάποιου επιπέδου. Αυτονόητο και σεβαστό.
Άν ξέρω ηλεκτροτεχνία και μαθηματικά (τα προαπαιτούμενα) γιατί να πρέπει να περάσω τους προγραμματισμούς και τα υπόλοιπα για να πάρω ΘΚΣ;

Κι όσο για τον αριθμό των ωρών, γνώρισα ανθρώπους που έχουν περάσει πάνω από 50 ώρες σε ένα εξάμηνο. Άν κάποιος μπορεί να το κάνει (έστω και μια φορά) γιατί να του το απαγορέψουμε;
Αναφέρετε την πρόταση του κου Καλύβα (που σαν καθηγητής έχει κερδίσει το σεβασμό μου) για 30% πάνω από τις ώρες που πέρασε κάποιος στο πρηγούμενο εξάμηνο...
Άν κάποιος δουλεύει αυτό το εξάμηνο δυο δουλειές, θα περάσει 2 (ή και κανένα) μαθήματα και θα βάλει στην άκρη αρκετά χρήματα. Στο επόμενο εξάμηνο δε θα δουλεύει, θα ζει με αυτά που έβαλε στην άκρη. (Ή απλά δε θα βρίσκει δουλειά) Έτσι θα μπορεί να περάσει 10 μαθήματα. Με βάση αυτή την πρόταση, ο παραπάνω σπουδαστής παθαίνει ζημιά.

Να διευκρινίσω πως προσωπικά μπορώ (αντικειμενικά) στο τρέχον εξάμηνο να πάω με αξιώσεις για 2 μαθήματα τον Ιούνη και 3 το Σεπτέμβρη. Λόγω της απειλής διαγραφής κυνηγάω 3 για Ιούνιο και 5 για Σεπτέμβρη. Δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω όλα σωστά αλλά λόγω της γνωστής απειλής, δεν έχω πλέον κανένα ηθικό ενδοιασμό στο θέμα της αντιγραφής (αχρείαστη νά 'ναι).


Κύριε Δημόπουλε, προσπαθώ να δεχτώ πως όλοι οι άνθρωποι, ακόμα και στο λάθος τους είναι καλοπροαίρετοι και χωρίς ιδιοτελή κίνητρα.
Σκέφτομαι όμως πως με τη διαγραφή των "αιωνίων" (και χωρίς την "προϋπόθεσή" σας) η πλειοψηφεία των διεγραμμένων είναι "στρωμένη πελατεία" για τις ιδιωτικές σχολές.

Όπως καταλαβαίνετε τα λεφτά που "παίζονται στο τραπέζι" είναι πολλά.

Αυτό σε συνδιασμό με την έλλειψη/κατάργηση τμημάτων Η/Ν και Τηλεπικοινωνιών στα δημόσια ΙΕΚ (που είναι μια εναλλακτική λύση για τους μελλοντικούς διεγραμμένους) με κάνει να σκέφτομαι πως κάτι δεν πάει καλά σε όλη αυτή την ιστορία.

Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την απάντησή σας, και για αυτά που όπως λέτε ετοιμάζετε για τους εργαζόμενους. Αλλά θα σας παρακαλούσα τουλάχιστο να "φρεσκάρετε" λίγο την εικόνα σας για τα ποσοστά των εργαζόμενων σπουδαστών, τις συνθήκες στην αγορά εργασίας, και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι σπουδαστές σας.

Με εκτίμηση,

Άνεμος...
(Αυτός που είχε περάσει δυο μαθήματα του Ζίγκηρη με την πρώτη, στην ίδια εξεταστική)

anemos
Power user
Power user

Αριθμός μηνυμάτων : 213
Ηλικία : 105
Τόπος Διαμονής : όπου φυσάω
Ημ/νία εγγραφής : 06/12/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Περί διαγραφής "αιωνίων" και αλληλουχίας μαθημάτων

Δημοσίευση από hdimop Δευ Ιουν 08, 2009 1:29 am

Αγαπητέ anemos
εκτιμώ ιδιαίτερα το υστερόγραφό σου ότι πέρασες 2 μαθήματα του κ. Ζίγκηρη με την πρώτη. Αυτό δείχνει σπουδαστή με μεγάλες δυνατότητες, οι οποίες προφανώς αργότερα χάθηκαν συνθλιβόμενες από τις ανάγκες για δουλειά και επιβίωση.

Περί διαγραφής των "αιωνίων"
Οι αιώνιοι ήταν και είναι η έμμονη ιδέα του κ. Βερέμη, που εισηγήθηκε την διαγραφή τους εκτιμώντας ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ανώτατης Εκπαίδευσης...
Και φυσικά είμαι εναντίον της άνευ όρων διαγραφής! Όταν εφαρμόζονται νέοι κανόνες πρέπει να ισχύουν για τα καινούργια "συμβόλαια" και όχι ανδρομικά. Αυτό είναι απάνθρωπο και ανάλγητο. Εσύ και οι παλαιοί θα έπρεπε να ολοκληρώσετε με τους κανόνες που ίσχυαν όταν μπήκατε. Νομίζω ότι αυτό το έχω γράψει αρκετές φορές. Όσοι μπήκαν μετά την επιβολή του νέου κανονισμού ξέρουν από την αρχή και μπορούν να προσέξουν.
Το πρόβλημα δεν είναι πόσους αιώνιους έχει ένα Τμήμα αλλά γιατί έχει αιώνιους και με το ερώτημα αυτό δεν ασχολείται κανείς. Επιμένω ότι αντί να ασχολείστε με 35, 45, 55-ωρα, θα έπρεπε να διεκδικήσετε σοβαρά το δικαίωμα της δωρεάν Παιδείας με υποτροφίες για τους μη έχοντες (π.χ. στέγαση, σίτιση και 500 ευρώ το μήνα) για όσα χρόνια διαρκούν οι σπουδές στο Τμήμα και υπό τον όρο ότι θα περνούν όλα τα μαθήματα κάθε εξαμήνου. Εναλλακτικά ή και παράλληλα πρέπει να επενδυθούν κονδύλια για ειδικά προγράμματα εργαζομένων σπουδαστών (βραδυνά τμήματα, μαθήματα σαβατοκύριακου και διακοπών, φροντιστήρια, τηλεεκπαίδευση κ.λπ.). Δεν το κάνουν και κάθε χρόνο μειώνουν τον προϋπολογισμό για την Παιδεία αυξάνοντας τον προϋπολογισμό δραστηριοτήτων που έχουν περιθώρια μίζας (Άμυνα, Δημ. έργα κ.λπ.). Αυτά είναι σοβαρά αιτήματα που πρέπει να διεκδικούμε από τα κόμματα που καλώς ή κακώς μας κυβερνούν διαχειριζόμενα την εξουσία και τις μίζες.

Η αλληλουχία των μαθημάτων
Για την αλληλουχία των μαθημάτων έχω να σας πω πως σε ένα Τμήμα ανώτατης εκπαίδευσης σαν το δικό μας δημιουργούμε την νοοτροπία και την κουλτούρα του Ηλεκτρονικού Μηχανικού και εμείς που σχεδιάζουμε την αλληλουχία έχουμε εκπαιδευτκές και επαγγελματικές εμπειρίες ετών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η αλληλουχία δεν σημαίνει κατ' ανάγκη άμεση γνωσιολογική εξάρτηση του ενός μαθήματος από το άλλο. Έχει να κάνει και με την εν γένει ετοιμότητα του σπουδαστή, δηλ. νοοτροπία μάθησης, δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων, μεθοδικότητα και αντίληψη του αντικειμένου του Τμήματος. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δεν διδάσκεται Κοινωνιολογία στο Δημοτικό αφού δεν υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις; Το κάθε αντικείμενο "απορροφάται" καλύτερα αν υπάρχουν εκτός από τις προαπαιτούμενες γνώσεις και η κατάλληλου επιπέδου αντίληψη. Δεν γνωρίζω εξ άλλου κανένα αυτόνομο σύστημα με microcontrollers, που χρησιμοποιήσατε ως παράδειγμα. Χρησιμοποιούνται ως υποσυστήματα πιο πολύπλοκων ηλεκτρονικών συστημάτων, για τα οποία ο Ηλεκτρονικός Μηχανικός οφείλει να έχει μια ιδέα... Ούτε νομίζω ότι μπορεί κανείς να καταλάβει στο απαραίτητο βάθος το μεγαλείο των δικτύων από τηλεπικοινωνιακής πλευράς (και όχι επιπέδου ΙΕΚ διαδικαστικής), αν δεν καταλαβαίνει από bandwidth, δειγματοληψία, διαμορφώσεις, επιχ. έρευνα, προγραμματισμό κ.λπ. και δεν έχει μια γενική αντίληψη των δυνατοτήτων της ηλεκτρονικής και της επιστήμης εν γένει, βασικό μέρος της οποίας είναι η Φυσική και τα Μαθηματικά.
Αν ήταν έτσι όπως νομίζετε, θα μπορούσαμε να βάλλουμε τα αντίστοιχα μαθήματα ακόμα και στο Α΄ εξάμηνο.
Λάβε επίσης υπόψη ότι όταν έχεις καθυστερήσει και μεγαλώσει, εύκολότερα διαβάζεις μαθήματα όπως Κεραίες, Ψηφ. Επεξεργασία Σήματος, Στοχαστικά Σήματα κ.λπ. απ' ότι Μαθηματικά, Φυσική Ι, Ηλεκτρικά Κυκλώματα ή ΣΣ&Κ.
Θα επιθυμούσα τέλος να μου υποδείξει κάποιος ένα εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ ή και στον τρίτο κόσμο, που επιτρέπει ελεύθερη επιλογή μαθημάτων σε σπουδές Μηχανικού. Λέτε όλοι να κάνουν λάθος και μόνον κάποιοι στην Ελλάδα να γνωρίζουν την απόλυτη αλήθεια;
Απλά "ποιούν την προσωπικήν των ανάγκην φιλοσοφίαν" και αυτό είναι επικίνδυνο.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία για να μην χρειαστεί να σας διαγράψουν, πράγμα που θα κάνουν ευχαρίστως αυτοί που αποφάσισαν ότι το κύριο και βασικό πρόβλημα της Παιδείας είναι οι αιώνιοι, χωρίς να αναλύσουν το φαινόμενο αφού η όποια ανάλυση θα οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι χρειάζονται επενδύσεις στην Παιδεία.

ΥΓ.
Δείξε μου έναν σπουδαστή που πέρασε 10 μαθήματα σε ένα εξάμηνο και θα φάω τα παπούτσια μου...
(Μάθημα φυσικά σημαίνει Θεωρία+εργαστήριο, ως μια οντότητα αφού εξ άλλου βγαίνει ένας βαθμός.)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την hdimop στις Δευ Ιουν 08, 2009 1:36 am, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Συμπλήρωση-Διόρθωση)

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από anemos Δευ Ιουν 08, 2009 5:20 am

Προς στιγμήν να σας απαντήσω στα γρήγορα για το υστερόγραφό σας, (για τα υπόλοιπα μόλις σχολάσω)
Βλέπω στη σελίδα της γραμματείας πως πέρασα έξι θεωρίες κι ένα εργαστήριο το Εαρινό 97-98. (Θυμάμαι για παραπάνω αλλά μάλλον θα κάνω λάθος) Οι δυο θεωρίες ήταν του κ. Ζίγκηρη.

Εκείνη την εποχή δούλευα νύχτα (για το σταθερό εισόδημα) & το πρωί δούλευα καθαρά σαν τεχνικός. (για λόγους δικτύωσης στην αγορά.)

Ζορίστηκα τόσο που κόντεψα να κάνω κακό στην υγεία μου... άν όμως δεν εργαζόμουν έτσι, πόσα θα είχα περάσει; Κι άν αντί να πάω για πρωινή δουλειά πήγαινα και στα εργαστήρια & παρακολουθούσα και θεωρίες;

Δε λέω πως όλοι μπορούν να τα καταφέρουν έτσι ή ότι κι εγώ μπορώ να το επαναλάβω εύκολα αλλά αφού είναι εφικτό να γίνει ποιός ο λόγος να μην επιτρέπεται;

Με εκτίμηση,

Υ.Γ.
Έχετε ρωτήσει ποτέ τη γραμματεία ποιό είναι το ρεκόρ ωρών; Εσάς μπορεί να σας δώσουνε στοιχεία. Μιλάω για καθαρές ώρες γιατί ένα εργαστήριο χάνεται για πολλούς λόγους. (πχ απουσίες)

anemos
Power user
Power user

Αριθμός μηνυμάτων : 213
Ηλικία : 105
Τόπος Διαμονής : όπου φυσάω
Ημ/νία εγγραφής : 06/12/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από giatros Πεμ Ιουν 11, 2009 4:17 pm

PREVET BETER,
Καλημερα,
Κ.Δημοπουλε,κοιταζοντας το προγραμμα εξεταστικης ,ευκολα αντιλαμβανετε κανεις ' και γιατι,την κουβεντα που 'postarei' παραπανω.
Υστερα απο τοσα συμβουλια του τμηματος ,πιστευω πως ειναι λαθος.
Ειναι αδυνατον για καποιον ,ειδικα εργαζομενο, να ακολουθησει αυτο το προγραμμα,που για τα μεγαλα εξαμηνα (στ,ζ ,τυπικα) εχουμε καθημερινη εξεταση.Δεν θελω να επαναλαβετε αυτα που εχετε ειδη πει για το 35ωρο και τι μαθηματα πρεπει να παρακολουθει καποιος,αλλα ενας τελειωφητος σπουδαστης ειναι απολυτος φυσιολογικο και λογικο να εχει καποια μαθηματα και απο στ και απο ζ εξαμηνο.
Θα ηθελα λοιπον να μαθω και εγω ,και οσοι μας βλεπουν ,ποιοι ειναι στο διδακτικο συμβουλιο (ηλεκτρονικης) που αποφασιζουν για τετοιου ειδους θεματα για να ξερουμε και εμεις το ΠΟΥ θα κανουμε τα παραπονα μας ,οπως συνεχεια αναφερεται.
Θα σας παρακαλουσα για μια ξεκαθαρει απαντηση με τα ονοματα των καθηγητων αυτων,για να επεκτινουμε τον εδω μικρο μας διαλογο σε μεγαλητερο επιπεδο και ουσια.Για να σταματησουμε(οι σπουδαστες) να τα λεμε μεταξυ μας μεσω forum ,και μονο ακροατη εσας.
Δεν θελω να επεκταθω πολυ στα λοιπα θεματα ,γιατι πιστευω πως με την απαντηση σας θα προκυψουν νεα και πιο επικαιρα και ρεαλιστικα θεματα για να πουμε.Ρεαλιστικα,και οχι ουτοπικα , ισως και σουρεαλιστικα!,( καποιες αποψεις συναδελφων που εχουν γραψει παραπανω) στην κοινωνια που ζουμε δεν φτανει μονο να καλυψουμε τον Κ..ο μας πρεπει να κοιταξουμε και τον διπλανο μας ,δεν φτανει το να κραζουμε.Αλλα απο την αλλη .. δεν μπορουμε να καταργησουμε το συνταγμα!<<Συνταγματικο δικαιο>> εννοω. Ακομα!
Με σεβασμο και εκτιμηση.

Υ.Γ.1 Κ.Δημοπουλε μου ειναι δυσκολο να σας ακολουθησω στις μακροσκελης απαντησεις που δινετε. Smile

giatros
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ηλικία : 41
Τόπος Διαμονής : κοντα στη Γ.Α.Δ.Α
Ημ/νία εγγραφής : 07/04/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από hdimop Πεμ Ιουν 11, 2009 8:41 pm

Αγαπητέ giatros,
δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε με το ΥΓ ότι δεν μπορείτε να "ακολουθήσετε στις μακροσκελείς απαντήσεις που δίνω". Πιστεύω ότι ένα κείμενο πρέπει να είναι σαφές και πλήρες και η πληρότητά του είναι συνήθως ανάλογη του σεβασμού που έχει ο συντάκτης προς αυτούς που απευθύνεται. Δεν θέλω να βγάζω κραυγές ή να απαντώ μονολεκτικά.
Επί του θέματος (Πρόγραμμα Εξετάσεων)
Σπουδαστές κάποιων παρατάξεων συναντήθηκαν προ μηνός με την κα προϊσταμένη και ζήτησαν εκλογίκευση του προγράμματος εξετάσεων, που παρέμενε το ίδιο τα τελευταία 10 χρόνια. Στην συνάντηση αυτή δεν εκλήθησαν οι καθηγητές, ούτε ζητήθηκε η γνώμη τους. Μετά από την συνάντηση αυτή, το πρόγραμμα "εκλογικεύτηκε" προφανώς σύμφωνα με τις επιθυμίες των σπουδαστών που συνομίλησαν με την κα προϊσταμένη.
Το πρόγραμμα εξετάσεων συντάσσει ή εκλογικεύει ένα μέλος ΕΠ που ορίζεται από το Τμήμα (έχει οριστεί πριν 10 χρόνια ο κ. Kωστής) και το εγκρίνει, ύστερα από ελεγχο και μελέτη, το Συμβούλιο του Τμήματος που αποτελείται από:
1. την προϊσταμένη κα Pαγκούση,
2. τον Υπεύθυνο του Α΄ Τομέα κ. Kόγια
3. τον Υπεύθυνο του Β΄ Τομέα κ. Tσιτομενέα.
4. έναν "εκπρόσωπο" των σπουδαστών που ορίζεται από τον Σύλλογο των σπουδαστών και ανήκει συνήθως στην παράταξη που πήρε το μεγαλύτερο ποσοστό στο Τμήμα. Νομίζω ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο είναι της Πανσπουδαστικής και από τον Σεπτέμβριο θα είναι της ΔΑΠ.
Κάποτε συμμετείχα και εγώ ως Υπεύθυνος του Γ΄ Τομέα, ο οποίος όμως καταργήθηκε ...για να λειτουργεί καλύτερα το Τμήμα.
Και το ...σουρεαλιστικό: Στους υπόλοιπους καθηγητές το πρόγραμμα ούτε καν ανακοινώνεται, το παίρνουν και αυτοί από το Internet ή τα τραπεζάκια των παρατάξεων, όπως και οι σπουδαστές.
Ελπίζω να ήμουν σαφής και σύντομος.

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Tolis73 Παρ Ιουν 12, 2009 2:06 am

Αξιότιμε κ. Δημόπουλε,

Διάβασα τις απόψεις σας για τα ΤΕΙ και τους σπουδαστές σε αυτά. Θα ήθελα να καταθέσω τη διαφωνία μου όσον αφορά την τάξη των σπουδαστών στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ, και να δώσω κάποιες παραινέσεις στους σπουδαστές του Ιδρύματός σας.

Είναι μύθος ότι οι πλούσιοι επιτυγχάνουν στις πανελλήνιες. Αν ήταν έτσι τότε θα έπρεπε το ποσοστό επιτυχίας στις πανελλήνιες στις εύπορες περιοχές της Αθήνας να είναι πολύ υψηλό. Αντίθετα, όπως ενημερώνει η τηλεόραση, την πρωτιά κάθε χρόνο στις πανελλήνιες την έχει η επαρχία. Αν δεν τα παίρνεις τα γράμματα ή είσαι τεμπέλης, όσα ιδιαίτερα και να κάνεις δεν έχουν αποτέλεσμα.
Τα ΤΕΙ μπορεί να συγνεντρώνουν σπουδαστές από χαμηλές οικονομικές τάξεις, διότι οι εύποροι που αποτυγχάνουν στις πανελλήνιες πηγαίνουν στο εξωτερικό να σπουδάσουν. Τα ΤΕΙ δεν είναι προϊόν ταξικών ανισοτήτων αλλά μία δεύτερη ευκαιρία για σπουδές εντός Ελλάδος στη νεολαία.

Οι σπουδαστές καλό είναι να αγαπήσουν τις σπουδές τους και να επιδείξουν τον απαραίτητο ζήλο και προσπάθεια. Να επιτύχουν σε όλα τα μαθήματα με καλούς βαθμούς ώστε να επιλεγούν αργότερα από το ΑΣΕΠ, τον ιδιώτη εργοδότη ή για μεταπτυχιακό. Αν δεν αγαπούν τα γράμματα, τότε είναι προτιμότερο να σταματήσουν τις σπουδές και να μάθουν μια τέχνη. Αν είναι τεμπέληδες, δεν θα προκόψουν ό,τι και να κάνουν στη ζωή τους.

Σε ό,τι αφορά το αρχικό ερώτημα για το επίπεδο του ΤΕΙ Πειραιά σε σχέση με τα υπόλοιπα ΤΕΙ, καταθέτω τα παρακάτω. Προχθές υπέβαλλα αίτηση για θέση επιστημονικού συνεργάτη στο ΤΕΙ Γρεβενών. Σήμερα που πήρα τηλέφωνο να μάθω τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής μου (γιατί δεν μπορούσαν να μου τον δώσουν επιτόπου) έμαθα ότι η Γραμματεία απολύθηκε!!! Επρόκειτο για συμβασιούχους που είχε λήξει η σύμβασή τους από το Μάϊο και δούλευαν απλήρωτοι! Το ΤΕΙ Γρεβενών στεγάζεται σε παλιό κτίριο μέσης εκπαίδευσης! Ο νοών νοείτω.

Με εκτίμηση,

Απόστολος Ανδρεάδης
Τέως Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Πειραιά
Tolis73
Tolis73
Ghost
Ghost

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ηλικία : 51
Ημ/νία εγγραφής : 02/07/2007

http://users.forthnet.gr/ath/aandre73/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Άλλο "σπουδάζω" άλλο "μαθαίνω μια τέχνη"...

Δημοσίευση από hdimop Παρ Ιουν 12, 2009 3:34 am

Απόστολε χαίρομαι που συμμετέχεις.
Πράγματι οι περισσότερες πρωτιές στις εισαγωγικές εξετάσεις έρχονται συνήθως από την επαρχία. Αυτό ίσχυε πάντοτε.
Η σχετική κοινωνιολογική όμως ανάλυση δείχνει ότι στις "σχολές υψηλής ζήτησης", π.χ. Ιατρικές, Ηλεκτρολόγοι ΕΜΠ κ.λπ, μπορεί ο πρώτος να είναι παιδί αγρότη από την Άνω Αγουλινίτσα, το 75% όμως είναι ΠΒΠ ή ΠΝΠ (Παιδιά Βορείων ή Νοτίων Προαστίων) και όχι ΠΔΠ (Δυτικών προαστίων). Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στα τμήματα ΤΕΙ, όπου συνοστίζονται τα απογοητευμένα ΠΔΠ και η φτωχολογιά της επαρχίας. Μια τα αμφίβολα επαγγελματικά δικαιώματα, μια η αμφίβολη ποιότητα σπουδών και μέχρι πρότινος το χαμηλότατο μέσο επίπεδο του Εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ, οδηγούν όποιον μπορεί σε άλλες ακριβότερες λύσεις για τη μόρφωση του παιδιού του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο πρώτος του Τμ. Ηλεκτρονικής του 2006, ήλθεν είδε και απήλθε μετά από 2 εξάμηνα, προς ξένο Ίδρυμα, το οποίο μπορεί να μην είναι στα κορυφαία, έχει όμως οργάνωση και "μούρη".
Αυτό που περιγράφεις για το Παράρτημα Γρεβενών δεν με εκπλήσσει... Όλοι αυτοί οι άθλιοι που ιδρύουν αβέρτα Πανεπιστήμια, ΤΕΙ και Παραρτήματα για να ικανοποιήσουν τις πελατειακές τους σχέσεις, παίρνουν τις πρόσκαιρες ψήφους και μετά ξεχνάνε ότι τα δημιουργήματά τους χρειάζονται και προσωπικό και κονδύλια για να λειτουργήσουν. Έβλεπα τις προάλλες στην τηλεόραση τον Υπουργό Παιδείας στο Καρπενήσι, όπου ένα Παράρτημα του ΤΕΙ Μεσολογγίου έχει 2-3 σπουδαστές, να αναγγέλει την ίδρυση ενός ακόμα Τμήματος, προφανώς για να φέρει ακόμα 2-3 σπουδαστές! Με τόσους σπουδαστές, δεν εξυπηρετείται ούτε καν ο πρωταρχικός στόχος της τοπικής κοινωνίας που ζητάει ΤΕΙ και Παραρτήματα για να δουλεύουν οι καφετέριες και να νοικιάζουν πανάκριβα δωμάτια οι RentRoom-ηδες...
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις:
"Οι σπουδαστές καλό είναι να αγαπήσουν τις σπουδές τους και να επιδείξουν τον απαραίτητο ζήλο και προσπάθεια. Να επιτύχουν σε όλα τα μαθήματα με καλούς βαθμούς ώστε να επιλεγούν αργότερα από το ΑΣΕΠ, τον ιδιώτη εργοδότη ή για μεταπτυχιακό. Αν δεν αγαπούν τα γράμματα, τότε είναι προτιμότερο να σταματήσουν τις σπουδές και να μάθουν μια τέχνη. "
Δεν κατάλαβες όμως ότι οι περισσότεροι σπουδαστές μας νομίζουν ότι "ανώτατες σπουδές" σημαίνει "μαθαίνω μια τέχνη" και ταυτίζουν τις ανώτατες σπουδές με την κατάρτιση στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ ή στα ΙΕΚ!
Γι' αυτή την παρεξήγηση δεν φταίνε τα ΤΕΙ, ούτε το σύστημα, ούτε η κοινωνία. Φταίνε οι ίδιοι.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την hdimop στις Παρ Ιουν 12, 2009 8:47 pm, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Διόρθωση-Συμπλήρωση)

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από realworld Παρ Ιουν 12, 2009 4:15 pm

Γεια σας!

Σαν παλιός απόφοιτος του τμήματος και έχοντας δει κάποια (λίγα) πράγματα απο την αγορά εργασίας, θα ήθελα να συμβουλέψω τους φοιτητές του τμηματος να ακουσουν τις προτροπές του καθηγητή τους.

Το πτυχίο και μονο δεν ανοίγει τις πορτες για τις 'καλές' θέσεις μηχανικού. Αν κάποιος κάνει αγγαρεια σπουδάζωντας και έχει τη νοοτροπια 'οσα λιγοτερα μαθαινω και οσα περισσοτερα μαθηματα παιρνάω-εστω και με αντιγραφη- τοσο το καλύτερο' να ξέρει οτι δεν εχει ελπιδες για τετοιες θεσεις που απαιτουν γνώση, επιμέλεια, ικανότητες κά
Μάλλον πιθανότητες για θέση τεχνίτη με 700 € μισθό και ελάχιστες προοπτικές.

Το πρόβλημα βέβαια ξεκινάει απο ολους εμάς που το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι το 'φαίνεσθαι' και όχι η ουσία. Δεν είναι κακό κάποιος/α που σπουδάζει στο λύκειο και που δεν 'τραβάει' στα μαθήματα να ασχοληθεί με μια τέχνη. Αν είναι σωστός/η επαγγελματίας θα προοδεύσει στη ζωή του.

Σε τελική ανάλυση η Ελλάδα δεν προσφέρει τόσες θέσεις 'επιστημόνων' σε σχέση με αυτους που σπουδάζουν. Οι αριθμοί είναι μάλλον δυσανάλογοι.

realworld
Ghost
Ghost

Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ηλικία : 42
Ημ/νία εγγραφής : 12/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Υπάρχει "κομματική επιτήρηση και αντιγραφή";

Δημοσίευση από hdimop Παρ Ιουν 19, 2009 8:25 pm

Λάβαμε οι περισσότεροι καθηγητές ένα μακροσκελές mail από τον apogoiteumenos.foititis, ο οποίος μεταξύ άλλων γράφει:
"Πώς να περάσεις ένα εργαστήριο όταν ανειδίκευτα παιδιά καλούνται να σου διδάξουν την ύλη. Μήπως αυτά τα παιδιά βάζουν και τα θέματα; Δεν θα το έλεγα!
Πώς να περάσεις μια θεωρία αν δεν ανήκεις σε κάποιο κόμμα για να πάρεις τα πλέον αναλυμένα CD που κυκλοφορούν στις κομματικές νεολαίες.
Να είστε σίγουροι ότι δεν μπορείς να μπεις στις αίθουσες εξετάσεων όπου κομματικοί επιτηρητές επιτρέπουν την αντιγραφή στα ιδίου κόμματος άτομα. Αυτό πάντως είναι το μόνο σύστημα που λειτουργεί σωστά. Ο επιτηρητής κρατάει «τσίλιες» και τα παιδιά αντιγράφουν ενώ στην διπλανή αίθουσα οι υπόλοιποι δέχονται αυστηρό έλεγχο. Μήπως αυτό δεν το έχουν καταλάβει οι καθηγητές; Εγώ θα το καταλάβαινα αν θα έβλεπα 30 γραπτά σωστά στη μία αίθουσα και 7-8 σε κάθε μία από τις άλλες."

Αν αυτά τα περι επιτηρητών είναι αληθινά, πραγματικά ντρέπομαι και παρακαλώ να μου το διαψεύσετε ή να μου το επιβεβαιώσετε. Βέβαια επιτήρηση στις εξετάσεις κάνουν μόνον οι ωρομίσθιοι εργαστηριακοί συνεργάτες, που σε σημαντικό τους ποσοστό είναι οι χειρότεροι πρόσφατοι ή παλαιότεροι απόφοιτοι στελέχη κομματικών παρατάξεων, που διαπλέκονταν με την Διοίκηση του Τμήματος και κάποιους Υπεύθυνους εργαστηρίων, οι οποίοι με την σειρά τους και για να ξεχρεώσουν, από έναν κατάλογο με 31 π.χ. υποψηφίους εργαστηριακούς συνεργάτες ταξινομημένους αξιολογικά, φροντίζουν να επιλέγουν τον 30ο και τον 31ο και αν προκληθώ θα δημοσιεύσω τους καταλόγους αξιολόγησης, που συντάσσονται κάθε χρόνο από αξιόπιστη ειδική επιτροπή.
Σας παρακαλώ επιβεβαιώστε ή διαψεύστε την καταγγελία για "κομματικές επιτηρήσεις και αντιγραφές" για να ξέρω αν πρέπει να ντρέπομαι που ανήκω σε ένα τέτοιο βρωμοσύστημα...

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από her Παρ Ιουν 19, 2009 10:55 pm

Αυτό πράγματι συμβαίνει αλλά πολύ σπάνια. Μόνο μια φορά θυμάμαι ότι είχε συμβεί αυτό πριν 2-3χρονια σε ένα μόνο μάθημα. Δεν το έχω ξανά συναντήσει. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει μόνο στο τμήμα μας – σχολή μας. Αυτό ισχύει σε όλα τα ιδρύματα χωρίς όμως να ξέρω την συχνότητα του.
her
her
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 320
Ηλικία : 38
Τόπος Διαμονής : Αργυρούπολη
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από baba Σαβ Ιουν 20, 2009 12:00 am

Δε νομίζω ότι είναι τόσο παραταξιακό το θέμα, απλά υπάρχουν πιο χαλαροί και πιο αυστηροί επιτηρητές. Δηλαδή αυτό συμβαίνει άσχετα με το ποιοι φοιτητές βρίσκονται μέσα στην τάξη που επιτηρούν.
"Παραταξιακά" πάντως δε το έχω δει ποτέ να συμβαίνει.
baba
baba
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ηλικία : 39
Τόπος Διαμονής : Ηλιούπολη
Ημ/νία εγγραφής : 14/06/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Shadow Τρι Ιουν 30, 2009 9:49 am

Daskale gia ta biblia pia mera tha jana iste sti sxoli gia na ipograpsoume ti lista?

Shadow
Ghost
Ghost

Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ηλικία : 34
Ημ/νία εγγραφής : 10/02/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από fx125cc Πεμ Ιουλ 02, 2009 2:25 am

Shadow Και υπόλοιποι
είναι προτιμότερο να του στείλεις ένα e-mail (StudentLine@teipir.info) του ανθρώπου στην σελίδα του (http://www.teipir.info/) και όχι εδω
πιστεύω θα πάρεις γρηγορότερα απάντηση
fx125cc
fx125cc
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Περιστέρι
Ημ/νία εγγραφής : 27/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από MARK Πεμ Ιουλ 02, 2009 3:59 am

ρε παιδια μπειτε στην σελιδα του ΗΝΕΤ εκει θα βρειτε οτι πληροφορια χρειαζεστε.

MARK
Newbie
Newbie

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ηλικία : 44
Τόπος Διαμονής : ΠΑΝΤΟΥ
Ημ/νία εγγραφής : 24/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από sir Δευ Ιαν 18, 2010 9:47 am

Δάσκαλε ,θα μπορούσατε να μας πείτε ποια είναι τα καθήκοντα μας , τελειώνωντας απο το ΤΕΙ και πηγαίνωντας για εργασία σε μία επιχείρηση τηλεπικοινωνιών,το αντικείμενο απασχολησης μπορει να ειναι τα δίκτυα και μετρήσεις σχετικα μ αυτα που μαθαίνουμε εως τωρα!

sir
User
User

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 79
Ηλικία : 38
Ημ/νία εγγραφής : 12/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από mpampis210 Δευ Ιαν 18, 2010 10:48 am

sir έγραψε:Δάσκαλε ,θα μπορούσατε να μας πείτε ποια είναι τα καθήκοντα μας , τελειώνωντας απο το ΤΕΙ και πηγαίνωντας για εργασία σε μία επιχείρηση τηλεπικοινωνιών,το αντικείμενο απασχολησης μπορει να ειναι τα δίκτυα και μετρήσεις σχετικα μ αυτα που μαθαίνουμε εως τωρα!
https://www.youtube.com/watch?v=itOHBPcbT0M Razz

mpampis210
User
User

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 27/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από Igano Τρι Ιαν 19, 2010 4:24 am

oso anafora tis komatikes eitiriseis egw 5 xronia pou eimai sto TEI hlektronikhs den exw sunantiseis

(kai theorw oti opios leei kati tetio mallon exei pareksigisei kapio gegonos pou tou sunevei . . .!)
Igano
Igano
User
User

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 58
Ηλικία : 37
Τόπος Διαμονής : L.A.( [L]igo pio pera apo to [A]igalew )
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από sir Πεμ Φεβ 18, 2010 3:32 am

Κ.Δημόπουλε,θα ήθελα την γνώμη σας για το που θα είναι προτιμότερο να κάνουμε πρακτική και έπειτα εργασία,σε κάποια εταιρεία τηλεπικοινωνιών οπου εχουμε και την ειδικότητα! ή δεν εχει σημασία .Εγω προσωπικά δεν γνωρίζω το τι συμβαίνει και κοιτάω εφοσον τελειωσα απο μαθήματα να τελειωσω τη στρατιωτική θητεία και ύστερα να κάνω τη πρακτική να δω ενα αντικειμενο εργασίας και έπειτα ισως και μεταπτυχιακό.Σ'άυτο το ζήτημα πολλοι συμφοιτητές μου προβληματιζονται οπως κ εγώ, το τι να κανουμε.θεωρώ οτι μας είναι χρησιμη η γνωμη σας αν και μας έχετε πει οτι να κοιτάξουμε για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, αλλα εφοσον πρωσορινά κοιτάμε τον χώρο εργασίας, τι θα μας προτείνατε:Επίσης,το να κάνουμε πρακτική στον ΟΤΕ τη γνώμη έχετε;(Δεν εχετε απαντησει κ σε προηγουμενο ερωτημα μου για το τη προσοντα χρειαζομαστε στο χωρο τον τηλεπικοινωνιων!περιπλοκο).Ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Άγγελος ΑΜ 32349.

sir
User
User

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 79
Ηλικία : 38
Ημ/νία εγγραφής : 12/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από satyre Σαβ Φεβ 27, 2010 10:09 am

Oτι υπαρχουν επιτηρητες 2 ταχυτητητων για να μην πω 3 κανεις δεν νομιζω να το αμφισβητει. Πραγμα αδικο για ολους μας.

satyre
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 19/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από UQBARAIGIO Παρ Μαρ 12, 2010 11:56 am

Μήπως θα μπορούσατε να μας πείτε πόσο είναι ο βασικός μισθός για ένα απόφοιτο ηλεκτρονικό μηχανικό;
Αναφερόμαστε σε κάποια συλλογική σύμβαση εργασίας;Έχουμε δικαιώματα διαφορετικά από κάποιον απόφοιτο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;
UQBARAIGIO
UQBARAIGIO
User
User

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 56
Ηλικία : 40
Τόπος Διαμονής : Gerakas
Ημ/νία εγγραφής : 28/06/2007

http://andriot.homeip.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από anemos Σαβ Μαρ 13, 2010 1:53 am

Σύμβαση Ηλεκτρονικών ΤΕΙ & Ανωτέρων σχολών:

http://www.omed.gr/el/index.php?module=mysse&action=data&myid=50

http://www.taxheaven.gr/labordoc/index/view/mid/63

Ανάλογα σε τί κλάδο δραστηριοποιείται η εταιρεία που δουλεύεις παίζουν και άλλες συμβάσεις. Θα τις βρεις στα σωματεία. Σου γράφω μερικά παρακάτω

Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής Ν.Αττικής: www.setip.gr
Ένωση Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Αττικής: www.etita.gr
Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών (αφορά περισσότερο τις κατασκευές): www.somtechnik.gr
Υπάρχει ξεχωριστή σύμβαση για τους Ηλεκτρονικούς (& Ηχολήπτες) ραδιοφωνίας αλλά δεν ξέρω πως λέγεται το σωματείο τους.

Άν δουλεύεις σε κάποιον κλάδο (πχ. τεχνικός σε κανάλι, άρα: σύμβαση της ΕΤΙΤΑ) αλλά η σύμβαση Η/Ν ΤΕΙ έχει ευνοϊκότερη διάταξη σε κάποιο ζήτημα, υπερισχύει η ευνοϊκότερη διάταξη.

Κατά κανόνα οι συμβάσεις τηρούνται μόνο όπου υπάρχει σωματείο της προκοπής. Σε άλλες περιπτώσεις... το 8άωρο γίνεται 10άωρο (και βάλε) χωρίς υπερωρίες.


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείς στην επιθεώρηση εργασίας της περιοχής σου

anemos
Power user
Power user

Αριθμός μηνυμάτων : 213
Ηλικία : 105
Τόπος Διαμονής : όπου φυσάω
Ημ/νία εγγραφής : 06/12/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή - Σελίδα 9 Empty Απ: Ερωτήσεις προς και απαντήσεις από έναν καθηγητή

Δημοσίευση από satyre Παρ Μάης 14, 2010 8:00 am

Πολλα λεφτα!!! Δεν θα ξερω που να τα πρωτοχαλασω. Μπορει καποιος να μας δειξει τις αμοιβες των Μηχανικων των Πολυτεχνικων σχολών για να δουμε τι θα πει μηχανικος; Αιντε και καλα κρασια.

satyre
Newbie
Newbie

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 19/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 9 από 10 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης