Εργαστήριο : Ανάπτυξη Δικτυακών Εφαρμογών
Σελίδα 1 από 1
Εργαστήριο : Ανάπτυξη Δικτυακών Εφαρμογών
Άσκηση 1
"Σας στέλνω την 1η εργαστηριακή άσκηση. Η άσκηση θα πρέπει να παραδοθεί στο
εργαστήριο στις 26/11. Θα πρέπει στην αναφορά που θα καταθέσετε εκτυπωμένη
να περιλαμβάνονται τα εξής:
1. Κάποιας μορφής ανάλυσης του τρόπου σκέψης-επίλυσης (ψευδοκώδικας,
διάγραμμα ροής κλπ.)
2. Πηγαίο κώδικα, επαρκώς τεκμηριωμένο με σχόλια
3. Ενδεικτικά "τρεξίματα" του κώδικα (ενσωματωμένα screenshots) στην
αναφορά
Εκφώνηση Άσκησης
Να γραφεί μέθοδος με όνομα reverseDigits η οποία θα παίρνει ως όρισμα έναν
ακέραιο και θα επιστρέφει ως ακέραιο τον αριθμό με αντεστραμμένα τα ψηφία
(π.χ. αν ο αριθμός είναι 12345 θα επιστρέψει 54321). Να ενσωματωθεί η
μέθοδος σε appletτο οποίο θα διαβάζει την τιμή του ακεραίου από τον χρήστη
και θα επιστρέφει το αποτέλεσμα σε ένα JTextField στο ίδιο applet.
Παρακαλώ ενημερώστε και συναδέρφους οι οποίοι για κάποιο λόγο δεν έχουν
λάβει αυτό το e-mail."
Από κ. Οδ.Πυροβολάκη
"Σας στέλνω την 1η εργαστηριακή άσκηση. Η άσκηση θα πρέπει να παραδοθεί στο
εργαστήριο στις 26/11. Θα πρέπει στην αναφορά που θα καταθέσετε εκτυπωμένη
να περιλαμβάνονται τα εξής:
1. Κάποιας μορφής ανάλυσης του τρόπου σκέψης-επίλυσης (ψευδοκώδικας,
διάγραμμα ροής κλπ.)
2. Πηγαίο κώδικα, επαρκώς τεκμηριωμένο με σχόλια
3. Ενδεικτικά "τρεξίματα" του κώδικα (ενσωματωμένα screenshots) στην
αναφορά
Εκφώνηση Άσκησης
Να γραφεί μέθοδος με όνομα reverseDigits η οποία θα παίρνει ως όρισμα έναν
ακέραιο και θα επιστρέφει ως ακέραιο τον αριθμό με αντεστραμμένα τα ψηφία
(π.χ. αν ο αριθμός είναι 12345 θα επιστρέψει 54321). Να ενσωματωθεί η
μέθοδος σε appletτο οποίο θα διαβάζει την τιμή του ακεραίου από τον χρήστη
και θα επιστρέφει το αποτέλεσμα σε ένα JTextField στο ίδιο applet.
Παρακαλώ ενημερώστε και συναδέρφους οι οποίοι για κάποιο λόγο δεν έχουν
λάβει αυτό το e-mail."
Από κ. Οδ.Πυροβολάκη
Έχει επεξεργασθεί από τον/την στις Δευ Δεκ 17, 2007 12:03 pm, 1 φορά
Απ: Εργαστήριο : Ανάπτυξη Δικτυακών Εφαρμογών
Άσκηση 2
"Σας στέλνω την 2η εργαστηριακή άσκηση. Όποις παραδώσει την άσκηση μέχρι τις
17/12 θα έχει bonus. Θα πρέπει στην αναφορά που θα καταθέσετε εκτυπωμένη να
περιλαμβάνονται τα εξής:
1. Κάποιας μορφής ανάλυσης του τρόπου σκέψης-επίλυσης (ψευδοκώδικας,
διάγραμμα ροής κλπ.)
2. Πηγαίο κώδικα, επαρκώς τεκμηριωμένο με σχόλια
3. Ενδεικτικά "τρεξίματα" του κώδικα (ενσωματωμένα screenshots) στην
αναφορά
Εκφώνηση Άσκησης
Κατασκευάστε την κλάση Rectangle. Η κλάση θα πρέπει να έχει ως ιδιότητες
length και width, με αρχικές τιμές 1. Θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τις
μεθόδους perimeter και area που υπολογίζουν την περίμετρο και το εμβαδό
αντίστοιχα. Για τις length και width υπάρχουν set και get μέθοδοι. Η set θα
πρέπει να ελέγχει οτι τα length και width είναι αριθμοί κινητής υποδιαστολής
μεταξύ 0.0 και 20.0. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα που θα δοκιμάζετε την
Rectangle."
Από κ. Οδ.Πυροβολάκη
"Σας στέλνω την 2η εργαστηριακή άσκηση. Όποις παραδώσει την άσκηση μέχρι τις
17/12 θα έχει bonus. Θα πρέπει στην αναφορά που θα καταθέσετε εκτυπωμένη να
περιλαμβάνονται τα εξής:
1. Κάποιας μορφής ανάλυσης του τρόπου σκέψης-επίλυσης (ψευδοκώδικας,
διάγραμμα ροής κλπ.)
2. Πηγαίο κώδικα, επαρκώς τεκμηριωμένο με σχόλια
3. Ενδεικτικά "τρεξίματα" του κώδικα (ενσωματωμένα screenshots) στην
αναφορά
Εκφώνηση Άσκησης
Κατασκευάστε την κλάση Rectangle. Η κλάση θα πρέπει να έχει ως ιδιότητες
length και width, με αρχικές τιμές 1. Θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τις
μεθόδους perimeter και area που υπολογίζουν την περίμετρο και το εμβαδό
αντίστοιχα. Για τις length και width υπάρχουν set και get μέθοδοι. Η set θα
πρέπει να ελέγχει οτι τα length και width είναι αριθμοί κινητής υποδιαστολής
μεταξύ 0.0 και 20.0. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα που θα δοκιμάζετε την
Rectangle."
Από κ. Οδ.Πυροβολάκη
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|