www.electronicsteipir.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Νέο μέλος/νέος φοιτητής.

+5
johnypsi
pliktras
tonionio
tmac
Graz
9 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Νέο μέλος/νέος φοιτητής. Empty Νέο μέλος/νέος φοιτητής.

Δημοσίευση από Graz Τετ Αυγ 26, 2009 5:38 am

Γεια σας παιδιά.Είμαι νέος φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρονικής του Πειραιά και από Σεπτέμβριο θα είμαι μαζί σας.Ο λόγος που γράφτηκα στο forum είναι επειδή έχω κάποιες απορίες σχετικά με το τμήμα και γενικότερα τις σπουδές πάνω στην Ηλεκτρονική.Καταρχήν να πω ότι το τμήμα αυτό δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή.Όταν έδινα πανελλήνιες είχα στο μυαλό μου δυο σχολες.Πληροφορικής και Τηλεματικής στο Χαροκόπειο και Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς στο Πολυτεχνείο Κρήτης.Ας πάμε όμως στις απορίες αφού είναι και πολλές. Razz

1) Είναι δυνατόν κάποιος φοιτητής να συνεχίσει τις σπουδές του μέχρι διδακτορικό ή δεν μπορεί επειδή είναι ΤΕΙ?

2) Όταν τελειώσω με το καλο και δώσω κατακτήριες για ΗΜΜΥ στα Χανιά σε ποιο εξάμηνο θα μπω? Razz

3) Στην αγορά εργασίας μας αντιμετωπίζουν ισότιμα με τους αποφοιτους ΑΕΙ ή μπα?

4) Μπορεί κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ να βρει σοβαρή δουλειά ή να ασχοληθεί ακόμα και με την ερευνα ή είναι καταδικασμένος να κάνει την χαμαλοδουλειά μια ζωή?

5) Από ότι έχω δει στην σχολη έχουμε μόλις δυο μαθήματα σχετικά με προγραμματισμό και αυτά μάλιστα στα πρώτα εξάμηνα.Δεν συνδέεται το επάγγελμα του Ηλεκτρονικού με τον προγραμματισμό και με τους Η/Υ γενικότερα ?

6) Για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό γίνονται εύκολα δεκτοί οι απόφοιτοι των ΤΕΙ και συγκεκριμένα του τμήματος μας?

7) Το ΤΕΙ από υποδομές πως είναι?Εργαστήρια,βιβλιοθήκες,αίθουσες,αμφιθέατρα όλα κομπλέ?

Αυτά...αν μου έρθουν και αλλα θα ξαναρωτήσω. Razz Ευχαριστώ.

Graz
Ghost
Ghost

Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ηλικία : 33
Ημ/νία εγγραφής : 26/08/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Νέο μέλος/νέος φοιτητής. Empty Απ: Νέο μέλος/νέος φοιτητής.

Δημοσίευση από tmac Τετ Αυγ 26, 2009 6:05 am