ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
+5
Eladir
zaxos
zapata
fx125cc
pliktras
9 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ 2-4 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ..ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
Ρωτα τα ΕΑΑΚ άκουσα σήμερα από μέλος της συγκεκριμένης παράταξης ότι δε θα γίνουν
τέλος πάντων... είπαν ότι αύριο θα γίνει συνέλευσή (ο Θεός να την κάνει) σπουδαστών (χωρίς σπουδαστές)
λες και άμα πάμε θα κάνουμε την αλλαγή, πότε είδαμε καλό από συνέλευση;
τέλος πάντων... είπαν ότι αύριο θα γίνει συνέλευσή (ο Θεός να την κάνει) σπουδαστών (χωρίς σπουδαστές)
λες και άμα πάμε θα κάνουμε την αλλαγή, πότε είδαμε καλό από συνέλευση;
fx125cc- Guru
-
Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Περιστέρι
Ημ/νία εγγραφής : 27/11/2007
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
Θα έφτιαχνα ειδικό ποστ αλλά με προλάβατε.
Την Πέμπτη οι καθηγητές θα συζητήσουν πιθανή αλλαγή του κανονισμού σπουδών (κυρίως το θέμα των ωρών δήλωσης). Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν είναι τελείως σίγουρο πρέπει εμείς από την πλευρά μας να το σιγουρέψουμε. Έτσι αύριο θα γίνει συνέλευση στις 13:30 να πάρουμε απόφαση και να πιέσουμε λίγο παραπάνω την κατάσταση. Εκτός κ αν διαφωνούμε με αύξηση των ωρών οπότε το συζητάμε κ αυτό. Φυσικά ο καθένας θα βάλει στη συζήτηση οποιοδήποτε θέμα θεωρεί σημαντικό για τη σχολή για να το μεταφέρουμε στους καθηγητές.
Με εντολή του προέδρου τα μαθήματα δε θα γίνουν 2-4 όμως επειδή υπάρχει πρόβλημα σε κάποια εργαστήρια θα δούμε μήπως βρούμε μια ενδιάμεση λύση(πχ. να γίνει μόνο 1ώρα).
Την Πέμπτη οι καθηγητές θα συζητήσουν πιθανή αλλαγή του κανονισμού σπουδών (κυρίως το θέμα των ωρών δήλωσης). Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν είναι τελείως σίγουρο πρέπει εμείς από την πλευρά μας να το σιγουρέψουμε. Έτσι αύριο θα γίνει συνέλευση στις 13:30 να πάρουμε απόφαση και να πιέσουμε λίγο παραπάνω την κατάσταση. Εκτός κ αν διαφωνούμε με αύξηση των ωρών οπότε το συζητάμε κ αυτό. Φυσικά ο καθένας θα βάλει στη συζήτηση οποιοδήποτε θέμα θεωρεί σημαντικό για τη σχολή για να το μεταφέρουμε στους καθηγητές.
Με εντολή του προέδρου τα μαθήματα δε θα γίνουν 2-4 όμως επειδή υπάρχει πρόβλημα σε κάποια εργαστήρια θα δούμε μήπως βρούμε μια ενδιάμεση λύση(πχ. να γίνει μόνο 1ώρα).
zapata- User
- Αριθμός μηνυμάτων : 62
Ηλικία : 106
Τόπος Διαμονής : ΑΙΓΑΛΕΩ
Ημ/νία εγγραφής : 23/02/2008
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
Σε σχέση με το σχόλιο του fx125cc.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι οι συνελεύσεις δεν έχουν σπουδαστές.Αντί να γκρινιάζεις όμως, θα προτιμούσα να προτείνεις ένα τρόπο να μπορούμε όλοι μας να παρεμβαίνουμε στις εξελίξεις χωρίς αυτές να μας προσπερνάνε. Π.χ. τώρα με αυτό το έκτακτο θέμα που μας αφορά όσο δεν πάει, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε;
Συμφωνώ ότι οι συνελεύσεις θα μπορούσαν να γίνονται καλύτερα αλλά με το να μην πηγαίνουμε δεν τις βελτιώνουμε, ισα-ισα. Πάντως ειδικά αύριο θα είναι πολιτισμένα αφού η ΠΚΣ δε θα έρθει. Για όσους γνωρίζουν, θα είναι όπως η συνέλευση του Δεκέμβρη.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι οι συνελεύσεις δεν έχουν σπουδαστές.Αντί να γκρινιάζεις όμως, θα προτιμούσα να προτείνεις ένα τρόπο να μπορούμε όλοι μας να παρεμβαίνουμε στις εξελίξεις χωρίς αυτές να μας προσπερνάνε. Π.χ. τώρα με αυτό το έκτακτο θέμα που μας αφορά όσο δεν πάει, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε;
Συμφωνώ ότι οι συνελεύσεις θα μπορούσαν να γίνονται καλύτερα αλλά με το να μην πηγαίνουμε δεν τις βελτιώνουμε, ισα-ισα. Πάντως ειδικά αύριο θα είναι πολιτισμένα αφού η ΠΚΣ δε θα έρθει. Για όσους γνωρίζουν, θα είναι όπως η συνέλευση του Δεκέμβρη.
zapata- User
- Αριθμός μηνυμάτων : 62
Ηλικία : 106
Τόπος Διαμονής : ΑΙΓΑΛΕΩ
Ημ/νία εγγραφής : 23/02/2008
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 3/6 ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 10:00-12:00. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 3/6 ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 10:00-12:00. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
zaxos- Newbie
- Αριθμός μηνυμάτων : 17
Ηλικία : 24
Ημ/νία εγγραφής : 12/09/2008
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
2-4 ειναι το θεμα με τα εργαστηρια. Τις υπολοιπες ωρες κανονικα.
Eladir- Power user
-
Αριθμός μηνυμάτων : 166
Ηλικία : 35
Τόπος Διαμονής : Αθηνα
Ημ/νία εγγραφής : 23/09/2008
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
zapata έγραψε:Σε σχέση με το σχόλιο του fx125cc.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι οι συνελεύσεις δεν έχουν σπουδαστές.Αντί να γκρινιάζεις όμως, θα προτιμούσα να προτείνεις ένα τρόπο να μπορούμε όλοι μας να παρεμβαίνουμε στις εξελίξεις χωρίς αυτές να μας προσπερνάνε. Π.χ. τώρα με αυτό το έκτακτο θέμα που μας αφορά όσο δεν πάει, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε;
Συμφωνώ ότι οι συνελεύσεις θα μπορούσαν να γίνονται καλύτερα αλλά με το να μην πηγαίνουμε δεν τις βελτιώνουμε, ισα-ισα. Πάντως ειδικά αύριο θα είναι πολιτισμένα αφού η ΠΚΣ δε θα έρθει. Για όσους γνωρίζουν, θα είναι όπως η συνέλευση του Δεκέμβρη.
Το έγραψα γιατί από ότι βλέπεις οι σπουδαστές ενδιαφέρονται για τα μαθήματα και όχι για τις συνελεύσεις
Για όσους τέλος πάντων πάνε στην συνέλευση θα τους πρότεινα:
-Όχι στην αύξηση των ωρών διότι η σχολή δεν είναι ΤΖΟΓΟΣ.(του τύπου ας διαλέξω 55 ώρες που θα πάει από τα 19 μαθήματα του πουσ.... δε θα περάσω τα 5)
καλύτερα η γνώμη που ακούστηκε του Κ Δημοπουλου, από το πρώτο εξάμηνο οι ώρες από τα μαθήματα που κατάφερες να περάσεις +30%, πως ζητάς να πάρεις παραπάνω ώρες από αυτές που δεν πέρασες, είσαι ο σούπερ σπουδαστής;;Αν στο επόμενο περάσεις πιο πολλά καλό δικό σου, διότι θα μπορείς να επιλέξεις περισσότερα μαθήματα στο επόμενο εξάμηνο. έχετε κάνει τις σπουδές σας τζόγο, δε βγάζω τον εαυτό μου έξω
-Να καταργηθούν οι αλυσίδες, ο έχον τον νου, δεν θα κάνει την πατάτα να πάρει μάθημα που έχει σχέση με προηγούμενο που δεν πέρασε, γιατί πολύ απλά δεν θα καταλάβει τίποτα και δε θα περάσει και αυτό.π.χ αν δε ξέρεις Laplace, (Μαθ 3), μην πάρεις ΣΑΕ και ΣΣΚ, βλάκας θά 'σαι
-Ενοποίηση των εργαστηρίων με τα θεωρητικά μαθήματα , Γιατί πώς κόβεις έναν σπουδαστή με 8 στην θεωρία και του βάζεις 3 στο εργαστήριο η αντίστροφα; (σε αυτό βέβαια σιγά μη συμφωνήσουν η "άρχοντες" των εργαστηρίων)
-Στην δήλωση αν δεν επιλεγεί βιβλίο να θεωρείτε η επιλογή 1 αυτόματα (είδαμε τι πάθαμε οι παλαιοί και τώρα πληρώνουμε 70€ 35+35 και άλλα 40+ για άλλο μάθημα που δεν επιλέξαμε)και μετά η γραμματεία μπορεί να δει αν έχεις πάρει το βιβλίο
και να σας πω και κάτι τελευταίο όσο οι συνελεύσεις έχουν παραταξιακό προφίλ, δεν θα ελκύουν σπουδαστές, δυστυχώς
όλοι μας έχουμε πάει έστω και μια φορά σε συνέλευση και ξέρουμε.(πως γίνεται όλοι μα όλοι ρε παιδί μου αυτήν την μια μοναδική φορά να πέφτει τέτοια σύμπτωση και βλέπουμε παραταξιακούς καυγάδες πάντα, μετά όταν κάποτε γίνεται και μια λογική και ήσυχη συνέλευση απλά έχεις κακές εντυπώσεις από την πρώτη και δεν ξαναπατάς)
ΥΓ.
Παίδες δεν είναι αναγκή να γράφετε με κεφαλαία βλέπουμε,
επειδή πάμε στα 30 δε σημαίνει ότι έχουμε πρεσβυωπία, αργούμε ακόμα
fx125cc- Guru
-
Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Περιστέρι
Ημ/νία εγγραφής : 27/11/2007
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
Εγώ δεν συμφωνώ με την πρόταση του Κ.Δημόπουλου για το
30%. Από την στιγμή που μετράει το χρονόμετρο αντίστροφά είναι απλά αυτοκτονία να έχεις ελαστική δήλωση μαθημάτων(υπάρχουν εξάμηνα που σου πάνε καλά κι άλλα που δεν σου πάνε και τόσο καλά). Ασε που το ίδρυμα είναι ένα μπάχαλο, βιβλία ποτέ στην ώρα τους, το πρόγραμμα βγαίνει τελευταία στιγμή πάντα, οι εγγραφές είναι ένας Γολγοθάς και μισός, συχνές καταλήψεις, εργαστήρια που δεν συμβαδίζουν με την θεωρία και πάει λέγοντας. Αν είναι να αυξηθούν οι ώρες, ας αυξηθούν μόνο για τα μεγάλα εξάμηνα.
30%. Από την στιγμή που μετράει το χρονόμετρο αντίστροφά είναι απλά αυτοκτονία να έχεις ελαστική δήλωση μαθημάτων(υπάρχουν εξάμηνα που σου πάνε καλά κι άλλα που δεν σου πάνε και τόσο καλά). Ασε που το ίδρυμα είναι ένα μπάχαλο, βιβλία ποτέ στην ώρα τους, το πρόγραμμα βγαίνει τελευταία στιγμή πάντα, οι εγγραφές είναι ένας Γολγοθάς και μισός, συχνές καταλήψεις, εργαστήρια που δεν συμβαδίζουν με την θεωρία και πάει λέγοντας. Αν είναι να αυξηθούν οι ώρες, ας αυξηθούν μόνο για τα μεγάλα εξάμηνα.
yorgos- User
-
Αριθμός μηνυμάτων : 94
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 30/10/2007
Κανονικά θα γίνουν τα μαθήματα!
Η προαναγγελθείσα "Συνέλευση" είναι μια άτυπη μάζωξη, που διοργανώνει μια συγκεκριμένη παράταξη του 3% στα πλαίσια της αγωνιστικής της γυμναστικής. Δεν είναι Γ.Σ. του Συλλόγου Σπουδαστών ΣΤΕΦ, για την οποία είναι δυνατόν να σταματήσουν τα μαθήματα 1 φορά το εξάμηνο και επομένως ούτε υπάρχει απόφαση του προέδρου, όπως γράφτηκε παραπάνω, ούτε θα σταματήσουν τα μαθήματα και τα εργαστήρια.
Αυτό έλλειπε, κάθε φορά που κάποιος καλεί σε μάζωξη, να σταματάνε τα μαθήματα...
Κάποιοι εκτακτοι εκπαιδευτικοί, που δεν ενημερώνονται ή ψάχνουν αφορμή για να μην κάνουν μάθημα, ίσως να παρασύρθηκαν από την ψευδή ενημέρωση που τους έγινε, ότι δήθεν πρόκειται για κανονική ΓΣ του Συλλόγου Σπουδαστών ΣΤΕΦ, και να είπαν ότι δεν θα γίνει το μάθημα.
Ανάλυση και πληροφορίες
Η ΓΣ ενός Συλλόγου συγκαλείται με την προβλεπόμενη στο Καταστατικό του Συλλόγου διαδικασία και όχι όποτε το αποφασίζει κάθε γκρουπούσκουλο ή σέχτα, εκτός αν έχει γίνει και έχει επικρατήσει μια επανάσταση, πράγμα που ίσως να μην το έχω αντιληφθεί.
Οι άτυπες μαζώξεις είναι καλές για να γίνεται μια πολιτισμένη ( ; ) συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ( ; ), δεν έχουν καμία αξία και οι "αποφάσεις" τους είναι απλά η διατύπωση της άποψης κάποιων που δεν εκπροσωπούν κανέναν πέρα από τον εαυτό τους.
Η διοργάνωση τέτοιων μαζώξεων και ο τρόπος καπελώματός τους προβλέπονται και περιγράφονται αναλυτικά στην αναρχική και αντιεξουσιαστική βιβλιογραφία καθώς και στο "Εγχειρίδιο του Αντάρτη Πόλεων" μαζί με καταλήψεις χώρων, προβοκάτσιες κ.λπ.
Αυτό έλλειπε, κάθε φορά που κάποιος καλεί σε μάζωξη, να σταματάνε τα μαθήματα...
Κάποιοι εκτακτοι εκπαιδευτικοί, που δεν ενημερώνονται ή ψάχνουν αφορμή για να μην κάνουν μάθημα, ίσως να παρασύρθηκαν από την ψευδή ενημέρωση που τους έγινε, ότι δήθεν πρόκειται για κανονική ΓΣ του Συλλόγου Σπουδαστών ΣΤΕΦ, και να είπαν ότι δεν θα γίνει το μάθημα.
Ανάλυση και πληροφορίες
Η ΓΣ ενός Συλλόγου συγκαλείται με την προβλεπόμενη στο Καταστατικό του Συλλόγου διαδικασία και όχι όποτε το αποφασίζει κάθε γκρουπούσκουλο ή σέχτα, εκτός αν έχει γίνει και έχει επικρατήσει μια επανάσταση, πράγμα που ίσως να μην το έχω αντιληφθεί.
Οι άτυπες μαζώξεις είναι καλές για να γίνεται μια πολιτισμένη ( ; ) συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ( ; ), δεν έχουν καμία αξία και οι "αποφάσεις" τους είναι απλά η διατύπωση της άποψης κάποιων που δεν εκπροσωπούν κανέναν πέρα από τον εαυτό τους.
Η διοργάνωση τέτοιων μαζώξεων και ο τρόπος καπελώματός τους προβλέπονται και περιγράφονται αναλυτικά στην αναρχική και αντιεξουσιαστική βιβλιογραφία καθώς και στο "Εγχειρίδιο του Αντάρτη Πόλεων" μαζί με καταλήψεις χώρων, προβοκάτσιες κ.λπ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την hdimop στις Τετ Ιουν 03, 2009 1:37 am, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Συμπλήρωση-Διόρθωση)
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
@fx125 το παραδειγμα με τον Laplace ειναι καπως,αν οχι εντελώς,αστοχο.περνας ανετα χωρις να σας εχουν συστησει ποτε,ισως να μην πιασεις το 10 αλλα..........
Εγω πιστευω πως η ελευθερια της επιλογης ειναι μεγαλο θέμα,βεβαια για να ξερεις τι να την κανεις την ελευθερια αυτη προυποθέτονται παρα πολλα αλλα πραματα.
Πιστεύω πως δεν θα ηταν ασχημο να εχουμε την επιλογη να παρουμε παραπανω απο 35 ωρες σε ενα εξάμηνο όμως να υπηρχε για παράδειγμα ενας πινακας συμβουλευτικου χαρακτήρα που να έλεγε πως μεχρι 30 ωρες π.χ ο φορτος εργασιας δεν ειναι και πολυ μεγάλος και το επίπεδο μάθησης,κατανόησης και αφομείωσης της ύλης είναι μεγάλο ενω όσο πέρνεις πιο πολλα μαθήματα να ενημερώνει πως θα είναι πιο επιδερμική η επαφη και πολυ μεγαλύτερος ο φορτος
Εγω πιστευω πως η ελευθερια της επιλογης ειναι μεγαλο θέμα,βεβαια για να ξερεις τι να την κανεις την ελευθερια αυτη προυποθέτονται παρα πολλα αλλα πραματα.
Πιστεύω πως δεν θα ηταν ασχημο να εχουμε την επιλογη να παρουμε παραπανω απο 35 ωρες σε ενα εξάμηνο όμως να υπηρχε για παράδειγμα ενας πινακας συμβουλευτικου χαρακτήρα που να έλεγε πως μεχρι 30 ωρες π.χ ο φορτος εργασιας δεν ειναι και πολυ μεγάλος και το επίπεδο μάθησης,κατανόησης και αφομείωσης της ύλης είναι μεγάλο ενω όσο πέρνεις πιο πολλα μαθήματα να ενημερώνει πως θα είναι πιο επιδερμική η επαφη και πολυ μεγαλύτερος ο φορτος
liakofan- Guru
-
Αριθμός μηνυμάτων : 367
Ηλικία : 40
Ημ/νία εγγραφής : 28/08/2007
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
Αναζητάς συμβουλές που τις έχω δώσει στην σελίδα http://www.teipir.info/Studies/Symboyles.htm.
Εκαί θα βρεις αυτό που ζητάς, αλλά ποιος με ακούει εμένα...
Εκαί θα βρεις αυτό που ζητάς, αλλά ποιος με ακούει εμένα...
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
εγω προσωπικα τις εχω διαβασει και ειδικα τωρα που παρακολουθω 40 ωρες τις εχω ενστερνιστει στο επακρο γιατι εχω τρελαθει ομως αλλο να το λεει καποιος καθηγητης και αλλο να ειναι πιο επισημο γιατι υπαρχουν ανθρωποι που βρισκουν γνωση παντου και εχουν κριση και αλλοι που θελουν αν τους χτυπησει στα μουτρα κατι για να το δουν και παλι ισως οχι.ειμαι σιγουρος πως παρα πολυ δεν ειχαν δει ποτε το λινκ σας
liakofan- Guru
-
Αριθμός μηνυμάτων : 367
Ηλικία : 40
Ημ/νία εγγραφής : 28/08/2007
Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6
*το λινκ δεν δουλευει.
η γνωμη μου επι της δηλωσης μαθηματων κλπ ειναι η εξης.απο τη στιγμη που ειμαστε σκεπτωμενοι ανθρωποι,πιστευω ειμαστε κ σε θεση να ξερουμε τι θελουμε να παρακολουθησουμε,ποσο θα κουραστουμε,αλλα κ ποσο θα μας ξεκουραζει αυτη η κουραση παρακολουθησης,αν καταλαβαινετε τι εννοω.ειναι μαθηματα που πραγματικα σε μαγνητιζουν κ ας ειναι ποσες ωρες,κ ειναι αλλα που ειναι σχετικα βαρετα.επισης ξερουμε το υποβαθρο που χρειαζεται κανεις για να παρακολουθησει ενα μαθημα,ηλεκτρονικα ισχυος πχ κ οτι δεν μπορει να το παρει απτο πρωτο εξαμηνο.αρα λοιπον:
μια ευελικτη δηλωση μαθηματων,που σε αφηνει να παρεις οτι μαθηματα θες,οτι μαθηματα αγαπας κ διψας να μαθεις,κ οχι παιδαριωδη αυστηρα ορια 35 ωρων.γιατι κακα τα ψεμματα,αν καποιος βαριεται μια φορα να διαβασει,οταν του φορτωνουν 2-3-5 μαθηματα που δε γουσταρει κ του γεμιζουν τη δηλωση εκει ειναι που βαριεται δεκα,στο τελος ξενερωνει τελειως,κ δεν ασχολειται καθολου.μετα ρωταμε γιατι δεν υπαρχει ενδιαφερον για μαθηση?γιατι κανουμε 8 χρονια να βγαλουμε τη σχολη?τα πραγματικα ενδιαφεροντα μαθηματα ειναι στα μεγαλυτερα εξαμηνα,εκει που πιανεις το αντικειμενο κ ξεφευγεις απτη νοοτροπια του "μαθαινω γιατι πρεπει να μαθω",αλλα πας στο "μαθαινω γιατι μαρεσει".
φυσικα με προυποθεσεις,οσοι ειναι ανω των τυπικων εξαμηνων πχ,μεχρι ταδε ωρες μεγιστος αριθμος εργαστηριων,κλπ.οπως επισης καλο θα ηταν οτι μαθηματα χρωσταει κανεις,να μη μετρανε στις ωρες της δηλωσης.η να ισχυει ενα βαθμολογικο οριο.απο 2,5 κ πανω πχ.τροποι υπαρχουν,θεληση να υπαρχει.κ προπαντως ελευθερια να κανονισει ο καθενας τις σπουδες του.οχι τπτ αλλο αλλα δεν υπαρχει κ αφθονος χρονος.
η γνωμη μου επι της δηλωσης μαθηματων κλπ ειναι η εξης.απο τη στιγμη που ειμαστε σκεπτωμενοι ανθρωποι,πιστευω ειμαστε κ σε θεση να ξερουμε τι θελουμε να παρακολουθησουμε,ποσο θα κουραστουμε,αλλα κ ποσο θα μας ξεκουραζει αυτη η κουραση παρακολουθησης,αν καταλαβαινετε τι εννοω.ειναι μαθηματα που πραγματικα σε μαγνητιζουν κ ας ειναι ποσες ωρες,κ ειναι αλλα που ειναι σχετικα βαρετα.επισης ξερουμε το υποβαθρο που χρειαζεται κανεις για να παρακολουθησει ενα μαθημα,ηλεκτρονικα ισχυος πχ κ οτι δεν μπορει να το παρει απτο πρωτο εξαμηνο.αρα λοιπον:
μια ευελικτη δηλωση μαθηματων,που σε αφηνει να παρεις οτι μαθηματα θες,οτι μαθηματα αγαπας κ διψας να μαθεις,κ οχι παιδαριωδη αυστηρα ορια 35 ωρων.γιατι κακα τα ψεμματα,αν καποιος βαριεται μια φορα να διαβασει,οταν του φορτωνουν 2-3-5 μαθηματα που δε γουσταρει κ του γεμιζουν τη δηλωση εκει ειναι που βαριεται δεκα,στο τελος ξενερωνει τελειως,κ δεν ασχολειται καθολου.μετα ρωταμε γιατι δεν υπαρχει ενδιαφερον για μαθηση?γιατι κανουμε 8 χρονια να βγαλουμε τη σχολη?τα πραγματικα ενδιαφεροντα μαθηματα ειναι στα μεγαλυτερα εξαμηνα,εκει που πιανεις το αντικειμενο κ ξεφευγεις απτη νοοτροπια του "μαθαινω γιατι πρεπει να μαθω",αλλα πας στο "μαθαινω γιατι μαρεσει".
φυσικα με προυποθεσεις,οσοι ειναι ανω των τυπικων εξαμηνων πχ,μεχρι ταδε ωρες μεγιστος αριθμος εργαστηριων,κλπ.οπως επισης καλο θα ηταν οτι μαθηματα χρωσταει κανεις,να μη μετρανε στις ωρες της δηλωσης.η να ισχυει ενα βαθμολογικο οριο.απο 2,5 κ πανω πχ.τροποι υπαρχουν,θεληση να υπαρχει.κ προπαντως ελευθερια να κανονισει ο καθενας τις σπουδες του.οχι τπτ αλλο αλλα δεν υπαρχει κ αφθονος χρονος.
xifias- Power user
-
Αριθμός μηνυμάτων : 258
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|