www.electronicsteipir.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

+5
Eladir
zaxos
zapata
fx125cc
pliktras
9 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από pliktras Τρι Ιουν 02, 2009 5:17 am

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ 2-4 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ..ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

pliktras
Boss
Boss

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 865
Ηλικία : 33
Ημ/νία εγγραφής : 10/01/2009

http://www.korgakias.blogspot.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από fx125cc Τρι Ιουν 02, 2009 5:38 am

Ρωτα τα ΕΑΑΚ Laughing άκουσα σήμερα από μέλος της συγκεκριμένης παράταξης ότι δε θα γίνουν
τέλος πάντων... είπαν ότι αύριο θα γίνει συνέλευσή (ο Θεός να την κάνει) σπουδαστών (χωρίς σπουδαστές)
λες και άμα πάμε θα κάνουμε την αλλαγή, πότε είδαμε καλό από συνέλευση;
fx125cc
fx125cc
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Περιστέρι
Ημ/νία εγγραφής : 27/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από zapata Τρι Ιουν 02, 2009 6:50 am

Θα έφτιαχνα ειδικό ποστ αλλά με προλάβατε.

Την Πέμπτη οι καθηγητές θα συζητήσουν πιθανή αλλαγή του κανονισμού σπουδών (κυρίως το θέμα των ωρών δήλωσης). Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν είναι τελείως σίγουρο πρέπει εμείς από την πλευρά μας να το σιγουρέψουμε. Έτσι αύριο θα γίνει συνέλευση στις 13:30 να πάρουμε απόφαση και να πιέσουμε λίγο παραπάνω την κατάσταση. Εκτός κ αν διαφωνούμε με αύξηση των ωρών οπότε το συζητάμε κ αυτό. Φυσικά ο καθένας θα βάλει στη συζήτηση οποιοδήποτε θέμα θεωρεί σημαντικό για τη σχολή για να το μεταφέρουμε στους καθηγητές.

Με εντολή του προέδρου τα μαθήματα δε θα γίνουν 2-4 όμως επειδή υπάρχει πρόβλημα σε κάποια εργαστήρια θα δούμε μήπως βρούμε μια ενδιάμεση λύση(πχ. να γίνει μόνο 1ώρα).
zapata
zapata
User
User

Αριθμός μηνυμάτων : 62
Ηλικία : 106
Τόπος Διαμονής : ΑΙΓΑΛΕΩ
Ημ/νία εγγραφής : 23/02/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από zapata Τρι Ιουν 02, 2009 7:04 am

Σε σχέση με το σχόλιο του fx125cc.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι οι συνελεύσεις δεν έχουν σπουδαστές.Αντί να γκρινιάζεις όμως, θα προτιμούσα να προτείνεις ένα τρόπο να μπορούμε όλοι μας να παρεμβαίνουμε στις εξελίξεις χωρίς αυτές να μας προσπερνάνε. Π.χ. τώρα με αυτό το έκτακτο θέμα που μας αφορά όσο δεν πάει, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε;

Συμφωνώ ότι οι συνελεύσεις θα μπορούσαν να γίνονται καλύτερα αλλά με το να μην πηγαίνουμε δεν τις βελτιώνουμε, ισα-ισα. Πάντως ειδικά αύριο θα είναι πολιτισμένα αφού η ΠΚΣ δε θα έρθει. Για όσους γνωρίζουν, θα είναι όπως η συνέλευση του Δεκέμβρη.
zapata
zapata
User
User

Αριθμός μηνυμάτων : 62
Ηλικία : 106
Τόπος Διαμονής : ΑΙΓΑΛΕΩ
Ημ/νία εγγραφής : 23/02/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ

Δημοσίευση από zaxos Τρι Ιουν 02, 2009 2:38 pm

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 3/6 ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 10:00-12:00. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

zaxos
Newbie
Newbie

Αριθμός μηνυμάτων : 17
Ηλικία : 24
Ημ/νία εγγραφής : 12/09/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από Eladir Τρι Ιουν 02, 2009 3:44 pm

2-4 ειναι το θεμα με τα εργαστηρια. Τις υπολοιπες ωρες κανονικα.
Eladir
Eladir
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 166
Ηλικία : 35
Τόπος Διαμονής : Αθηνα
Ημ/νία εγγραφής : 23/09/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από fx125cc Τρι Ιουν 02, 2009 10:48 pm

zapata έγραψε:Σε σχέση με το σχόλιο του fx125cc.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι οι συνελεύσεις δεν έχουν σπουδαστές.Αντί να γκρινιάζεις όμως, θα προτιμούσα να προτείνεις ένα τρόπο να μπορούμε όλοι μας να παρεμβαίνουμε στις εξελίξεις χωρίς αυτές να μας προσπερνάνε. Π.χ. τώρα με αυτό το έκτακτο θέμα που μας αφορά όσο δεν πάει, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε;

Συμφωνώ ότι οι συνελεύσεις θα μπορούσαν να γίνονται καλύτερα αλλά με το να μην πηγαίνουμε δεν τις βελτιώνουμε, ισα-ισα. Πάντως ειδικά αύριο θα είναι πολιτισμένα αφού η ΠΚΣ δε θα έρθει. Για όσους γνωρίζουν, θα είναι όπως η συνέλευση του Δεκέμβρη.

Το έγραψα γιατί από ότι βλέπεις οι σπουδαστές ενδιαφέρονται για τα μαθήματα και όχι για τις συνελεύσεις

Για όσους τέλος πάντων πάνε στην συνέλευση θα τους πρότεινα:

-Όχι στην αύξηση των ωρών διότι η σχολή δεν είναι ΤΖΟΓΟΣ.(του τύπου ας διαλέξω 55 ώρες που θα πάει από τα 19 μαθήματα του πουσ.... δε θα περάσω τα 5)
καλύτερα η γνώμη που ακούστηκε του Κ Δημοπουλου, από το πρώτο εξάμηνο οι ώρες από τα μαθήματα που κατάφερες να περάσεις +30%, πως ζητάς να πάρεις παραπάνω ώρες από αυτές που δεν πέρασες, είσαι ο σούπερ σπουδαστής;;Αν στο επόμενο περάσεις πιο πολλά καλό δικό σου, διότι θα μπορείς να επιλέξεις περισσότερα μαθήματα στο επόμενο εξάμηνο. έχετε κάνει τις σπουδές σας τζόγο, δε βγάζω τον εαυτό μου έξω

-Να καταργηθούν οι αλυσίδες, ο έχον τον νου, δεν θα κάνει την πατάτα να πάρει μάθημα που έχει σχέση με προηγούμενο που δεν πέρασε, γιατί πολύ απλά δεν θα καταλάβει τίποτα και δε θα περάσει και αυτό.π.χ αν δε ξέρεις Laplace, (Μαθ 3), μην πάρεις ΣΑΕ και ΣΣΚ, βλάκας θά 'σαι

-Ενοποίηση των εργαστηρίων με τα θεωρητικά μαθήματα , Γιατί πώς κόβεις έναν σπουδαστή με 8 στην θεωρία και του βάζεις 3 στο εργαστήριο η αντίστροφα; (σε αυτό βέβαια σιγά μη συμφωνήσουν η "άρχοντες" των εργαστηρίων)

-Στην δήλωση αν δεν επιλεγεί βιβλίο να θεωρείτε η επιλογή 1 αυτόματα (είδαμε τι πάθαμε οι παλαιοί και τώρα πληρώνουμε 70€ 35+35 και άλλα 40+ για άλλο μάθημα που δεν επιλέξαμε)και μετά η γραμματεία μπορεί να δει αν έχεις πάρει το βιβλίο

και να σας πω και κάτι τελευταίο όσο οι συνελεύσεις έχουν παραταξιακό προφίλ, δεν θα ελκύουν σπουδαστές, δυστυχώς
όλοι μας έχουμε πάει έστω και μια φορά σε συνέλευση και ξέρουμε.(πως γίνεται όλοι μα όλοι ρε παιδί μου αυτήν την μια μοναδική φορά να πέφτει τέτοια σύμπτωση και βλέπουμε παραταξιακούς καυγάδες πάντα, μετά όταν κάποτε γίνεται και μια λογική και ήσυχη συνέλευση απλά έχεις κακές εντυπώσεις από την πρώτη και δεν ξαναπατάς)

ΥΓ.
Παίδες δεν είναι αναγκή να γράφετε με κεφαλαία Very Happy βλέπουμε,
επειδή πάμε στα 30 δε σημαίνει ότι έχουμε πρεσβυωπία, αργούμε ακόμα rabbit
fx125cc
fx125cc
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ηλικία : 43
Τόπος Διαμονής : Περιστέρι
Ημ/νία εγγραφής : 27/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από yorgos Τετ Ιουν 03, 2009 12:32 am

Εγώ δεν συμφωνώ με την πρόταση του Κ.Δημόπουλου για το
30%. Από την στιγμή που μετράει το χρονόμετρο αντίστροφά είναι απλά αυτοκτονία να έχεις ελαστική δήλωση μαθημάτων(υπάρχουν εξάμηνα που σου πάνε καλά κι άλλα που δεν σου πάνε και τόσο καλά). Ασε που το ίδρυμα είναι ένα μπάχαλο, βιβλία ποτέ στην ώρα τους, το πρόγραμμα βγαίνει τελευταία στιγμή πάντα, οι εγγραφές είναι ένας Γολγοθάς και μισός, συχνές καταλήψεις, εργαστήρια που δεν συμβαδίζουν με την θεωρία και πάει λέγοντας. Αν είναι να αυξηθούν οι ώρες, ας αυξηθούν μόνο για τα μεγάλα εξάμηνα.
yorgos
yorgos
User
User

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 94
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 30/10/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Κανονικά θα γίνουν τα μαθήματα!

Δημοσίευση από hdimop Τετ Ιουν 03, 2009 1:32 am

Η προαναγγελθείσα "Συνέλευση" είναι μια άτυπη μάζωξη, που διοργανώνει μια συγκεκριμένη παράταξη του 3% στα πλαίσια της αγωνιστικής της γυμναστικής. Δεν είναι Γ.Σ. του Συλλόγου Σπουδαστών ΣΤΕΦ, για την οποία είναι δυνατόν να σταματήσουν τα μαθήματα 1 φορά το εξάμηνο και επομένως ούτε υπάρχει απόφαση του προέδρου, όπως γράφτηκε παραπάνω, ούτε θα σταματήσουν τα μαθήματα και τα εργαστήρια.
Αυτό έλλειπε, κάθε φορά που κάποιος καλεί σε μάζωξη, να σταματάνε τα μαθήματα...
Κάποιοι εκτακτοι εκπαιδευτικοί, που δεν ενημερώνονται ή ψάχνουν αφορμή για να μην κάνουν μάθημα, ίσως να παρασύρθηκαν από την ψευδή ενημέρωση που τους έγινε, ότι δήθεν πρόκειται για κανονική ΓΣ του Συλλόγου Σπουδαστών ΣΤΕΦ, και να είπαν ότι δεν θα γίνει το μάθημα.
Ανάλυση και πληροφορίες
Η ΓΣ ενός Συλλόγου συγκαλείται με την προβλεπόμενη στο Καταστατικό του Συλλόγου διαδικασία και όχι όποτε το αποφασίζει κάθε γκρουπούσκουλο ή σέχτα, εκτός αν έχει γίνει και έχει επικρατήσει μια επανάσταση, πράγμα που ίσως να μην το έχω αντιληφθεί.
Οι άτυπες μαζώξεις είναι καλές για να γίνεται μια πολιτισμένη ( ; ) συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ( ; ), δεν έχουν καμία αξία και οι "αποφάσεις" τους είναι απλά η διατύπωση της άποψης κάποιων που δεν εκπροσωπούν κανέναν πέρα από τον εαυτό τους.
Η διοργάνωση τέτοιων μαζώξεων και ο τρόπος καπελώματός τους προβλέπονται και περιγράφονται αναλυτικά στην αναρχική και αντιεξουσιαστική βιβλιογραφία καθώς και στο "Εγχειρίδιο του Αντάρτη Πόλεων" μαζί με καταλήψεις χώρων, προβοκάτσιες κ.λπ.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την hdimop στις Τετ Ιουν 03, 2009 1:37 am, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Συμπλήρωση-Διόρθωση)

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από liakofan Τετ Ιουν 03, 2009 8:58 am

@fx125 το παραδειγμα με τον Laplace ειναι καπως,αν οχι εντελώς,αστοχο.περνας ανετα χωρις να σας εχουν συστησει ποτε,ισως να μην πιασεις το 10 αλλα..........
Εγω πιστευω πως η ελευθερια της επιλογης ειναι μεγαλο θέμα,βεβαια για να ξερεις τι να την κανεις την ελευθερια αυτη προυποθέτονται παρα πολλα αλλα πραματα.
Πιστεύω πως δεν θα ηταν ασχημο να εχουμε την επιλογη να παρουμε παραπανω απο 35 ωρες σε ενα εξάμηνο όμως να υπηρχε για παράδειγμα ενας πινακας συμβουλευτικου χαρακτήρα που να έλεγε πως μεχρι 30 ωρες π.χ ο φορτος εργασιας δεν ειναι και πολυ μεγάλος και το επίπεδο μάθησης,κατανόησης και αφομείωσης της ύλης είναι μεγάλο ενω όσο πέρνεις πιο πολλα μαθήματα να ενημερώνει πως θα είναι πιο επιδερμική η επαφη και πολυ μεγαλύτερος ο φορτος
liakofan
liakofan
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 367
Ηλικία : 40
Ημ/νία εγγραφής : 28/08/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από hdimop Τετ Ιουν 03, 2009 12:48 pm

Αναζητάς συμβουλές που τις έχω δώσει στην σελίδα http://www.teipir.info/Studies/Symboyles.htm.
Εκαί θα βρεις αυτό που ζητάς, αλλά ποιος με ακούει εμένα...

hdimop
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 132
Ηλικία : 72
Τόπος Διαμονής : Κηφισιά
Ημ/νία εγγραφής : 07/06/2007

http://www.teipir.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από liakofan Τετ Ιουν 03, 2009 1:06 pm

εγω προσωπικα τις εχω διαβασει και ειδικα τωρα που παρακολουθω 40 ωρες τις εχω ενστερνιστει στο επακρο γιατι εχω τρελαθει ομως αλλο να το λεει καποιος καθηγητης και αλλο να ειναι πιο επισημο γιατι υπαρχουν ανθρωποι που βρισκουν γνωση παντου και εχουν κριση και αλλοι που θελουν αν τους χτυπησει στα μουτρα κατι για να το δουν και παλι ισως οχι.ειμαι σιγουρος πως παρα πολυ δεν ειχαν δει ποτε το λινκ σας
liakofan
liakofan
Guru
Guru

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 367
Ηλικία : 40
Ημ/νία εγγραφής : 28/08/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6 Empty Απ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3-6

Δημοσίευση από xifias Τετ Ιουν 03, 2009 2:50 pm

*το λινκ δεν δουλευει.

η γνωμη μου επι της δηλωσης μαθηματων κλπ ειναι η εξης.απο τη στιγμη που ειμαστε σκεπτωμενοι ανθρωποι,πιστευω ειμαστε κ σε θεση να ξερουμε τι θελουμε να παρακολουθησουμε,ποσο θα κουραστουμε,αλλα κ ποσο θα μας ξεκουραζει αυτη η κουραση παρακολουθησης,αν καταλαβαινετε τι εννοω.ειναι μαθηματα που πραγματικα σε μαγνητιζουν κ ας ειναι ποσες ωρες,κ ειναι αλλα που ειναι σχετικα βαρετα.επισης ξερουμε το υποβαθρο που χρειαζεται κανεις για να παρακολουθησει ενα μαθημα,ηλεκτρονικα ισχυος πχ κ οτι δεν μπορει να το παρει απτο πρωτο εξαμηνο.αρα λοιπον:

μια ευελικτη δηλωση μαθηματων,που σε αφηνει να παρεις οτι μαθηματα θες,οτι μαθηματα αγαπας κ διψας να μαθεις,κ οχι παιδαριωδη αυστηρα ορια 35 ωρων.γιατι κακα τα ψεμματα,αν καποιος βαριεται μια φορα να διαβασει,οταν του φορτωνουν 2-3-5 μαθηματα που δε γουσταρει κ του γεμιζουν τη δηλωση εκει ειναι που βαριεται δεκα,στο τελος ξενερωνει τελειως,κ δεν ασχολειται καθολου.μετα ρωταμε γιατι δεν υπαρχει ενδιαφερον για μαθηση?γιατι κανουμε 8 χρονια να βγαλουμε τη σχολη?τα πραγματικα ενδιαφεροντα μαθηματα ειναι στα μεγαλυτερα εξαμηνα,εκει που πιανεις το αντικειμενο κ ξεφευγεις απτη νοοτροπια του "μαθαινω γιατι πρεπει να μαθω",αλλα πας στο "μαθαινω γιατι μαρεσει".

φυσικα με προυποθεσεις,οσοι ειναι ανω των τυπικων εξαμηνων πχ,μεχρι ταδε ωρες μεγιστος αριθμος εργαστηριων,κλπ.οπως επισης καλο θα ηταν οτι μαθηματα χρωσταει κανεις,να μη μετρανε στις ωρες της δηλωσης.η να ισχυει ενα βαθμολογικο οριο.απο 2,5 κ πανω πχ.τροποι υπαρχουν,θεληση να υπαρχει.κ προπαντως ελευθερια να κανονισει ο καθενας τις σπουδες του.οχι τπτ αλλο αλλα δεν υπαρχει κ αφθονος χρονος.
xifias
xifias
Power user
Power user

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 258
Ηλικία : 39
Ημ/νία εγγραφής : 05/07/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης